torsdag 3. desember 2009

Last one

Ok.. Dette er d siste innlegget mitt før jeg tar pause.

Og gjett hva d skal handle om, det er syykt vanskelig å gjette..


Gjetta du musikk så hadde du RETT B-)

Jeg lurer egentlig på hva folk tenker på når di hører på musikk. Foreksempel når di hører på bullshitt eller pitbull eller hva han nå heter. Han SUGER jo. Det er liksom bare fest musikk han har, jeg hadde ALDRI satt meg ned hjemme å hørt på den frivillig.

For meg så er det teksten som betyr aller mest. Jeg kan høre en sang å tenke Æsj, neei denne sangen eg jo teit, men så ser jeg på teksten så får jeg et helt annet syn på sangen. Det, for meg, kan forandre en helt ok/på kanten til crappy sang til å bli en sang jeg vil høre om og om igjen. Jeg liker å vite historien bak sangen. Alle har jo selfølgelig sin egen tolkning av sangen, og det er d jeg liker. Når jeg finner ut va teksten har å si, å va sanger egentlig er.


Musikken har jo og en del å si da. Sangen må jo eg være ganske catchy for at du skal like den også da. Eller som andre folk hørrer på er d instumentene. Sånn som * å d var en sykt kul gitar* å sånne ting. D bryr ikke meg så mye. Stemmen til den personen skal også være behagelig. Jeg liker Paramore, Emarosa, Heroes on Parade, Kings of Leon, Fighstar, Framing Hanley og Olw city, og det er mest pga vokalistens stemme, for d er d ALLER første man pleier å høre på når en sang setter på. Men musikken må ikke være før kjedelig heller.. Jeg liker musikk som jeg kommer i godt humør av. Sånn hvis jeg er lei meg, er det bare til å sette på noe musikk så er jeg i bedre humør : )

MEN ja grunnen til at jeg skal ta pause fra blogginga er rett og slett får jeg kommer ikke på noe å blogge om, å jeg har vært litt deppa i d siste, men d begynner å bli bedre nå, jeg må bare bruke litt tid på å tenke over ting, og tenke hva jeg egentlig skal gjøre å hva jeg burde gjøre, og hva som er best for meg.

- Bekaah




1 kommentar:

  1. Bra innlegg! Eg tenke at dt e lurt å blogga om noge så interessere deg på en eller aen måte :)
    Og eg vett at du like veldig godt musikk, så du kan jo skriva om musikk-stuff viss du ikkje vet ke du ska skriva om :D (i)
    (eg vett, eg e geniale)

    Men viss du har mye å tenka på utenom, så e dt kanskje litt lurt og litt greit å ta en pause fra bloggingå :-)

    Ikkje tenk for mye :) det e heller ikkje bra, men husk å få ting ut, dt du vil få ut jaffal :D
    Og dt ordne seg te slutt :) Du e ei flotte jenta, og ting ordne seg alltid for gode mennesker vettu ♥ (=

    Det va en lang kommentar :O :D

    SvarSlett