søndag 28. desember 2008

Dancing with my heart on fire

Idag har eg cihe jort så mye. Bare chillan heile dagen. Holdt på me Wii me pappa å sånn ;D
Gøygøy. Vært på dataen å hørt på masse Musikk(<3)
Ellers iche jort så veldig mye.
Glede meg faktisk litt t å begynna på skulen igjen. Weird feeling. Ein ting eg aldri har jort før. For dette halvåre må eg satsa alt. Har egentlikt bare gitt faen i skulen di siste årå. Så håbe eg klare å jørr d mye berde. Å då får eg någe å jørr på og på dagen, istede får å bare sitta hjemma på ræva å iche jørr någe. Eg har nesten iche vert me venner eingang ;O
Einaste gangene eg ahr vært me venner e på fredagen når eg va me Lien å gjengen t kvadrat, åsså har eg vært me Lien å sotte barnevakt. å på fredag va eg me Susanna, å på onsdag ska eg ver me Cathy å feira nyttår.
Så ska eg laga sånn nyttårsforsett eller ka d hett e;D
kan se om eg kan låna dataen t Cathy då sånn at eg får blogga. For eg ahr iche data hos mamma, så eg får iche blogga på lang lang tid...=/
Yeah yeah. har iche någe mer å blogga om ikveld.
Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar