fredag 2. januar 2009

New Year

Nå har d nettopp vært nyttår.
Eg like iche nyttår. Ellr. D e veldig kjekt på New Years eve, men d får meg liksom t å tenka på kor jævli mye tid eg har bare kasta bort. Årene går alt for fort. Eg e iche klar for nytt år.
Når eg tenke eg om så har eg, halle live mitt, bare såde på sofaen å stirra på ein jævla boks me bilder.Ja eg meine TVen. D e bare bortkasta tid.

Jaja. nok om d. Eg va me Cathrine å feira nytt år. D va ganske kjekt ;D
Me hadde pakke-leken. Cathy å ei vennina hadde kjøpt masse dritt ting på ein matvare butikk :P
Så eg fikk ein lim, refleksvest og ein sånn tortilla dip mix(-_-) Wuhuu :P
Eg lakte og nyttårs forsett :D

Nyttårsforsette mitt:
Slutta å spisa snob og chips
slutta å spisa brød
slanka meg Masse :D(håpe eg)
å jørr d mye bedre på skulen å iche bare gi faen :)



Nå ska eg snart ver me Lien. ska bare venta t eg får melding av na så ska eg møda henna på mega, så ska hu sova hos meg ;D Men då va eg frdige for nå.
See you

1 kommentar: