søndag 13. september 2009

Ice coffee :D

I just fell in love with Ice Coffee :D:D
Yes its true. I L.O.V.E IT!
Neida, skal ikke blogge på engelsk :P
Men jeg eeeeeelsker iskaffe :D! Det gir meg den dr sommerfølelsen. Når du går rundt i gatene i sånn 5 timer, å så finner du en Starbucks, åsså går du me venner/familie( jeg pleier og gjøre det me mamma og Sarah) Sitter ned og har en goooooood coffee fapuccino!
DET er niceprice det! D var det som var så rævva i Canada. For jeg hadde gleda meg så syyykt til å endelig ha Starbucks igjen, men da var det abre ja gå og kjøp en frapuccina så går vi videre. Det var ikke det samme. Fikk ikke den Starbucks følelsen. Så eegenltig trodde jeg at d ikke var d som manglet, men at jeg abr eikke ligte d så godt lenger. MEN så reiste vi til England me mamma. AND GUESS WHAT? Det var MYE bedre der! Da satt vi ned og hadde d phuuun :D
Ok.. jeg vet jeg er raaar. Sitter og blogger om Starbucks følelser xD
I know. I weird. But thats just me so get used to it!

But anywaaays. JEG HATER Å VÆRE FORSJØLT!!!!
IT SUCKS! D gjør d vanskeligere for meg og synge, og jeg hoster som en annen hest, og nesa mi renner, og d klør sykt i halsen.

OG! Jeg har fått helt sykt dilla på den der Use somebody, d dr coveret til Paramore som jeg posta litt tiligere, å den nye sangen deres. Jeg måtte vende meg litt til den da. For først tenkte jeg abre åneei, det er ikke så bra, men etter at jeg hørte den et par ganger ble den bare bedre og bedre og nå har jeg fått sykt dillå på sangen :D
Jeg fant nettopp den dr studio versjonen(nettopp vil si 3-4 dager siden x)), Å jeg hadde bare hørt den dr acuoustiske versjonen, å den var litt kjedelig, men jeg ble vandt til den ;D

Brick by boring brick <--- gadd ikke å legge inn en youtube film av sangen får d dr jævla copyrighten greiene kommer UANSETT til å fjerne sangen, så da er det ikke vits, men ja ;D
Hope you enjoy it

Det var det :P

- Bekaah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar