lørdag 19. september 2009

SVAAAAR :D

Ja, jeg har ingenting å gjøre atm så jeg svarer litt tidlig :D (aaa)


LIVI


> kan du lage flere SANGVIDEOERRR? please
- Jeg har allerede tenkt lenge på å lage sang video, men tenkte jeg skulle vente til jeg var ferdig me d dr singing success greiene av Brett Manning, og jeg skal legge ut noen sang forslag her ute:P liksom di sangene jeg vil synge så kan dere stemme på hvilken sang dere vil høre mest av alle sangene ;D
> skal du fortsette på helseogsosial neste år, eller søke noe annet?
- Nei, jeg har absolutt INGEN planer om å fortsette der. Uansett hvor mye di voksne prøver å overtale meg til å bli der. Jeg sier det gang på gang på gang til dem.. JEG VIL IKKE BLI NOE INNEN HELSE OG SOSIAL! DET ER INGENTING FOR MEG! Haha. å fikk ejg det ut :D
> hva vil du egentlig bli når du blir stor?
Jeg vil enten synge i band, noe eg har hatt lyst til hele livet (ikke tull en gang) ellers tror jeg at jeg vil bli frisør;D



VIVIAN

Hvor har du fått den kule humoren fra?
-AHahah xD Har nåkk fått den av søstera di xD
Hvor ti skal vi besøke søstra mi !?
-Eeemh (aaaaa) håper snart vertfall!
skal du søke musikk linjen ijen neste år?
-Jeg er ganske usikker egentlig va jeg skal gjøre :S
Hva fikk du til bursdagen din :D?
-Jeg fikk penger, hårting og sånn sanggreie av pappa :D Og for pengene kjøpte jeg SKO :D og en eskada parfyme som var nesten utsolgt :P

IDA
:D
- ke suns du om Bryne, egentli ? :) :P
-Bryne er en niceprice plass d vel :P
- ke suns du om å ta tog/buss me meg ? :P egentli ? xD
-Egentlig hater jeg d..eller ikke men ok :P Jeg syns d eg gankse gøy egentlig ^^ Du er ei koselig jente Ida :D
- ke suns du om klassen du har kommt i?
- Klassen min eg kjempe grei :)
- ke ska du i høstferien? :P
- d aaaaaaaner jeg ikke:P
- konne du tenkt deg å bli astronaut ? :D
- Nei for d virker skummelt men og jo for det virker litt kult :P D er liksom ikke alle som kan si, Hey jeg har vært i værdensrommet :P
- ke like du å se på tv? :D
- Ser egentlig ikke så mye på tv :P SÅ mer på d før jeg fikk dataen :P (a) Men HVIS jeg ser er d The Big Bang Theory, Two and a half men, That 70´s Show og Friends :P
- ke e favorittfilmen din?:D
- Jeg er ikke sikker faktisk ikke sikker på den dr. Jeg har liksom ingen yndlings film
- ke hadde vert drømmejobben for deg ? :)
- Hvis jeg kunne bli HVA som helst ville jeg vært vokalist i et band og vært på tour rundt forbi i verden :)
- og sist men ikkje minst: e du forelska i någen ? :D :P
- NEI, jeg er ikke forelsket i noen atm :P


JONAS

- E eg kulare enn Kristian?
- Nesten

- E Lien på utedo?
- Hu sitte fast på utedoen :O

- E eg liga kule som deg nå, siden eg har så sykt harde spørsmål? :D
- D dr er helt umulig. Unskyld Jonas men d går bare ikke.. Im the pimp of all pimps yo..Thats just how i roll. 8-)

1 kommentar: