søndag 25. oktober 2009

Human Trafficking

So.. Noen av dere som har hørt om Human Trafficking? Hvis ikke skal jeg forklare d til dere.
D er noen jævler som tar unge jenter, og selger dem til gamle menn for en kveld og tjener masse penger utav d. Jentene blir brukt mange ganger til dagen, og til og med opp til 40 ganger på en dag! Ø! Jeg sjønner ikke va som feiler menn avogtil!
Jeg så eg film som heter Human Trafficking og d var helt ekkelt!
Jenter i fattige land som går på ting for di tror at di skal bli modeler, folk sier at di er potensielle og kan være med dem til et annet land for å bli mye mer kjent aka mer penger. Jentene blir med, tar med ALL informasjon om seg selv, d vil si alle papirer som har noe som helst å si om dem, og pass osv. Når di har komt til landet tar folka all informasjon om dem å sier at di skal passe på d, så tar di dem til et hus og begynner å selge dem til ekle gamle STUPID menn som er så jævli lowlife at d er synn! Og da er jentene helt fortvilet og vet ikke hva di skal gjøre, så forteller di dem oma t di har aaaaall den informasjonen di trenger om dem, hvor di bor, hvor mange søsken di har og ALT så hvis di prøver og rømme kommer det til å gå ut over familien deres. Og så sier di ;;ja vi brukte masse penger på å få dere ned her så alt d vi måtte bruke på å få dere ned hit må dere betale tilbake;; og d vil og si, alt di får å drikka og spise, alt di får til å ha på seg, ALT di får av dem, må di og betale tilbake. FUCKING FREAKS!

Og d VÆRSTE er di dr "loverboys".. Di går ut med deg i noen måneder, vertfall helt til di vet at du stoler på dem, tar deg med ut på en "reise", eller tar deg til helvete som jeg heller ville sagt. Di selger deg rett og slett. WTF O.o

Å di har nettopp tatt en mann i Stavanger som driver med nettopp dette! Tenk omd hadde vært DEG som hadde blitt kastet rundt og banket opp får nesten hver minste ting du gjorde. Di fant omtrent 20 jenter som han hadde i 4 leiligheter i STAVANGER FFS! Å di vet ikke om d er alle jentene og di ahr mistanke om at han har flere leiligheter som di ennå ikke har funnet :S

Så JA avogtil skal jeg si at jeg hater å være jente.. Jeg har blitt litt paranoid etter alt d dr, for tenk om en dag, når jeg er på vei til pappa eller på vei til noen venner, så tar bare noen meg og sleger meg. Ø! Livet mitt hadde blitt helt ødelagt! Tenkt så mange liv som blir ødelagt + at d er nesten ingen som klarer å redde disse jentene. Og d verste av alt er at d nesten alltid er noen damer som er med på d! Just for the fucking money! Er penger virkelig vert d? Er penger vert å ødelegge manges liv bare for deg selv?

Dette har ikke så mye med human trafficking og gjøre, men d er helt SICK
Å noe pappa fortalte meg idag. D var noen som var på ferie, di skulle bare ut på byen og skulle bare være i utlandet i 2 dager. så skulle den ene jenta på do. Men hun kom ikke tilbake. Di begynte å få panikk å lette overalt etter henne, politiet ble involvert og di klarte ikke å finne henne noen steder. Så var di på flyplassen når di måtte reise hjem, så fant di henne, sittende i et hjørne på flyplassen, di ble helt sjokkert og spurte henne hvor hun hadde vært og at di hadde lett etter henne overalt. Men hun var helt vekke, og ganske dårlig å di forstod ingenting.. TURNS OUT,, Noen hadde kidnappet henne, åpnet henne og tatt nyra hennes, sydd henne igjen og dumpet henne på flyplassen. DET er helt sick spør du meg!

Så fortell folk om dette. trenger nødvendigvis ikke å være bloggen min, men bare om human trafficking for d skjer rundt oss og vi klarer bare ikke å se d, så få folk til å åpne øynene og være mer forsiktige. Har du en twitter? for his du har er det FLOTT så gjør sånn som meg, følg TheA21Campaign. <-- her på denne linken.

- Bekaah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar