søndag 4. oktober 2009

i drink water with chocolate! The milk can go to hell! :E

I dont like milk, deal with it!
Jeg har funnet ut at d er helt SYKT irriterende når folk sier at jeg feiler noe eller at jeg er teit bare for at jeg ikke liker melk.. Vet at di bare tuller men er bare litt irriterende :P
Vet at dette var helt sykt random, men sidn jeg satt å drakk vann og spiste sjokolade så tenkte jeg why not :P?

Di jeg nevner nå, d er ikke fordi jeg hater dem eller noe for d gjør jeg laaangt ifra, men d er bare noe som har irritert meg over lengre tid og eg tenkte dette er min blogg så jeg får lov til å klage så mye jeg vil (Y)

Dette går vel mest på Aimee Tone og Pappa. Eller Aimee er så liten at hun kan ikke gjøre noe med d, men det er mest pappa og Tone(stemora mi)

Det er ikke d at jeg hater å være hos pappa og di, for jeg syns d er kjekt å se dem igjen og sånn, men jeg er bare driiit lei av å føle d at hver gang jeg er her hos pappa så føles d som om jeg er bare mer til bry, noe som er i veien hele tiden, bare noen mer å laga mat til og noen som bare er der og ikke er velkommen. D er liksom bare småting, som sånn at vi får ikke se på tv når Aimee er der for da begynner hun å se på tven. Så da er vi nede på dataen på romme vårt får d er egentlig ikke en dritt å gjøre her, vertfall ikke hvis du føler at du bare er i veien. Men d er så mange andre ting som får meg til å ikke føle meg velkommen men jeg orker ikke å ta opp alt nå for d er så mange ting.
Og en ting til.. jeg kan ikke FORDRA når pappa kommer ned til oss å sier at vi må være veldig takknemlige overfor Tone og være veldig greie med henne og ikke klage for hun ofrer så mye for oss. WTF! Akuratt DET gjør meg sint. Hun har sikkert ofret en del ting, men d er ikke for meg å Sarah. Det er for pappa og Aimee. Ganske mye derfor og at jeg føler at jeg ikke burde vært her.. Hos mamma er d liksom hun forteller oss hele tiden hvor kjekt d er å ha oss hjemme, og jeg tror faktisk på henne, men her er d liksom jeg er bare en teit ting som bare hindrer dem til å få ting til, jeg er bare iveien. Å når han sier at tone har ofret så mye for oss da føler jeg meg vertfall dårlig! Det får meg til å ikke føle meg velkommen i d heeeele tatt!
og foreksempel. Hvis vi spør fint om Tone kan la være å høre på hly sånn barnemusikk klokka hav 6 om morningen fordi vi skal på skolen og trenger søvnen, og sier at vi forstår at hun trenger å underholde Aimee for ellers blir hun grinete og sånn men Tone tar på en sang sånn Baby-samba greier, så sitter hun og synger Og danser MED høyhælte innesko på -_- Di er ikke så veldig høye, men nåkk til å bråke noe helt SYKT, får Tone er ikke akuratt lett på tå får å si d mildt. Og jeg mener ikke at hun er sjokk for hun er LANGT ifra sjokk, men hun bare tramper litt ekstra når hun går, å når du skal på skolen og blir vekt klokka halv 6 om morningen flere ganger kan d bli sykt irriterende, så når vii sier ifra, så blir Tone fornærma.. For da er d akkurat som om at hun mener at vi klager på måten hun oppdrar ungen sin, og hun blir skikkelig fornærma og da tørr ikke vi å si mer, får vi er jo ikke ute etter å fornærme henne heller, så d nytter egentlig ikke uansett hvordan vi sier d..

Off, nei når jeg tenker på dette blir jeg bare lei meg så jeg orker ikke å skrive mer om d.

- Bekaah

3 kommentarer:

  1. Ganske trist at du føle det sånn hos faren din.
    Har du någen gong vurdert å kun bo hos morå di ?

    SvarSlett
  2. Eg har jo d, men eg hadde ihce klart å kutta ud å bo hos pappa. Eg e jo gla i han å han e jo faren min, åsså e d Tone, eg e på ein måde goe venn me na og :P åsså e d jo Aimee. HAdde ALDRI klart å bare drida i hu heller. Vil liksom ver der når hu vokse opp å sånn, å ver ei goe søster : )

    SvarSlett