søndag 18. januar 2009

Thats what makes my life so fucking fantastic

Finaly BACK!
Nå ahr eg gått Leeeeeenge uten data, men nå har eg komt tbage igjen t papasan å nå kan eg ver på dataen igjen.Wuhuu ;D
Kjekt å se Aimee igjen. Lillesøsterå mi. Men DÆVEN så feite hu har blitt! Å d har bare gått 3 uker sidn sist eg såg hu! Jaja, unger på 2 måner ska ver feite ;D
Ellrs har eg iche gjort så mye
som har lest Lien sin blogg vett då litt ak eg ahr jort :P

Igår va eg må filmkveld hos Mari me gjengen, sanna cathy å Ane(trodde hu hetta Erna fust så eg gikk å snakte om Erna xD) å typen hennas Glenn.
Eg å Lien hadde ein duet ting på ein sang av Hoobastank(vettche om d e sånn d skrives) å hu vant me bare 20 poeng, typisk :P

Jaja. nåkk blogging for ikveld.
Good Night!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar