søndag 18. januar 2009

My Superhero



Hayley Williams.
Dette e mitt store forbilde. ------->
Lille, søte Hayley.
Hu e vokalist i mitt favoritt band, Paramore.
Har den beste stemmen eg vett om. Å bare 20 år.
D e jo di folkå som iche like hu, seie at hu iche ahr så fantastiske stemme,
men d e bare for di vett iche kor vanskelig d e å komma opp t di høge tonene å alt d der men hu jørr d så lett som bare d. Iche nåk me a hu har den fantastiske stemmen, men så ser hu heilt Utrolige ud og!
For d 1. så e hu tynn
For d 2. så Har hu kult hår
For d 3. så har hu Råe stil
Å får d 4. så e hu bare Perfect!






Å hu e et ordentlig forbilde og. Hu e liksom Ingen Paris Hilton. Hu går iche i sånne kler sånn som at alle kan tella alle beinå i kroppen hennas. Å hu røyke iche å sånn.

Å nei d va iche på grunn av hu at eg fargå håre mitt rødt. Den forandringen hadde eg hatt lyst på lenge, men eg tørde bare aldri å jørr d. Kan sei at eg va Drit nervøse når eg satt der å bleiga håre mitt. Håre mitt blei heilt blondt å oransjt å brunt å merkelig, så tog me i rødfargen, å eg har iche angra et sekund på at eg farga d rødt.


D va d eg hadde å skriva for ikveld.

Godt night^^


-Bekah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar