torsdag 5. mars 2009

Dancing in the palm of your hand

Idag har vært ein heilt ok dag. Ingenting spesielt som skjedde, bare heeeeeilt normale dag. Glede meg t imårå :DD
Lien ska ha selskab, å eg vedde på at d komme t å bli Konge :D Glede meg t å ver me gjengen igjen. Føle d e lenge si heile gjengen har vært samla på ein måte. Håbe Susanna kan komma imårå. Gine og ska ha selskab imårå. Har litt dårlige samvittighed for at eg iche komme. Sist hu sko ha selskab så sko eg reisa vekk, så eg spurte om hu konne flutta bursdagen sin t ein aen dag, sånn at eg konne ver me. Meeeeeeen, så sa Lien at hu sko ha selskab å alt va heilt cool, så komme Gine på onsdag å seie at hu ska ha selskab, å eg kan iche komma siden eg har allerede lovt Lien, så nå sitte di å mase på Susanna xD Eg e Såååååååå glad for at eg iche e hu akkurat np :P Lien e jo ein av bestevennane mine, så eg går uansett i hennas (iche d at Gine iche e d, men Lien va fust ude me å spørr :p) Men Susanna e jo iche sån Ekstremt , utrolikt goe venn me Lien, men eg tror hu har mest lyst t å gå i Lien sitt, sidn Gine ser hu kver dag, å Lien å gjengen treffe hu iche så ofte at d gjor någe, Så Gine å Cathrine sitte å mase å mase å mase å mase på na om å komma. * Du e jo bedre venn me Gine* å blah blah blah :P Åsså spørr di meg om eg tror Lien ville blitt sure viss susanna bare diche na får å gå i gine sitt selskab, når hu blei fust invitert i Lien sitt, så eg bare seie Eg vettche. D e opp t Susanna, å dåkk kan jo iche tvinga na, å eg vill iche bli blanda inn i dette :P ( alt for å sleppa onna *drama* )

Meeeeen ellers går alt fint? :D
Kjede meg litt atm.. Me kom nettopp t mamma, får pappa sko vist reisa ud IGJEN. Han kom jo nettopp hjem liksom. 3 iger sidn me har sitt ann, så får me ver me han 4 dagen, så må ann reisa ud igjen, å då e d 3 uger t neste gang me ser ann -_- Teit. Like iche å ha ein far som jobbe i Nordsjøen. Får jo nesten aldri se ann. Han e jo bare vekke 2 uger av gangen, men når han komme hjem e ann jo sliten, å vill bare slappa av me Tone og Aimee, Meeeeen eg overleve ;D Verre ting kan skje enn at eg bare iche få se faren min så ofte. Fins jo di som iche ein gang har ein far, å di klare seg heilt Topp^^

Gleeeeeeeeeede meg t eg får klærna mine fra Hottopic! Nå har eg endelig blitt skikkelig bestem om ka kler eg ska ha å alt d der :D

Bjunte å bli liiiit lei av å sitta å blogga nå..

your one and only
- Bekah

1 kommentar:

  1. Eg og vil ha kler fra hottopic ... ._.
    Glede meg t i mårå eg og :D

    SvarSlett