onsdag 4. mars 2009

Now I wish I could mean something too somebody else..

Blæææææh.
Skulen tar snart knekken på meg. D e så kjedelikt. Sko så ønska at eg bare konne drida i skulen, Men eg vill heller iche jørr d, får då får eg nesten aldri se di i klassen min, mine bestevenner å någen t :P å d blir bare kjedelikt.

Eg e heeeeeeeeeeeeeeeeeeeilt gåen i armen itte å ha holdt lillesøsterå mi Aimee lenge. Hu e bare 3 måneder, å veie kanskje 6,5 kilo, å d e jo iche så mye, men armen min e heilt gåen :P
Seinere ska eg sitta barnavakt for to små herlige jenter på bogafjell. Sara Fiona å Uma April.

Sko ønska eg snakte merr om følelser, men eg klare iche d. Eg holle nesten alt inni meg. Viss någe irritere meg, eller viss folk e frekke å sånn me meg, eg lade alltid som om alt e heilt ok, å gidde iche sei någe. Eg seie jo selvfølgeli ifra t d aller nærmeste vennene mine, men sko ønska eg ice holdt så mye inni meg. Eg likte ein kjempe lenge, før eg i d heile tatt tørde å sei d t vennane mine. Eg e litt for redde for ka folk komem t å syns. Men vennane mine åg får alt t å hørras så lett ud. *Bare spørr om å ver me ann* * prøv å ver merr oppi ann* *flørt merr me ann* å blah blah blah. Men eg bare klare d iche. Eg e redd for at d blir for teit, eller at han komme t å syns at d bare e merkelikt, å masse sånn. Så eg tørr bare iche.
Sko ønska eg va merr som vennane mine. Di går merr *rett på* viss di like någen. Men neeeeeeeeeeeeeei. Eg kan iche ver sånn -_- typisk.

Men jaja. nåkk om d. Følte meg litt Emo nå, når eg sitte her å snakka om følelser å sånt kliss:P

Må nesten stikka nå..

- Bekah

3 kommentarer:

  1. Aww, bekah is so fuckin' emo (:

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Bekah goes emo?

    Naah, eg forstår ka du meine :O

    SvarSlett