fredag 27. mars 2009

Heartatack and lovestories.

Soo. Waasaaap?
Idag va eg me Lien&Rebecca. sykt fovirrande aa ver me ei som har same navn som deg ;P Va liksom aldri sikker paa om di snakka t meg eller Becca :P
Soo. Fust traff eg di paa narvesen kl 5 over 4, saa diskuterte me kor Lien sko ha piersing. D sto mellom hip-piercing, industrial, eller tonga. Eg e fortsatt bestemt paa at Lien ska ha industrial, faar d hadde vaert jaevlig raatt paa hu, en d ska hu kanskje heller gjoer i Polen. Saa t slutt blei me enige om at hu sko ta piercing i tonga. Lien fikk bare lov t aa ha me seg ein inn, sidn d va saa lidn plass, saa eg blei me na inn saa hu konne klemma haandaa mi hvis d blei vondt aa Becca sa at eg konne bli me na bare hvis eg to bilde, saa seff jor eg d :P Saa stakk me innom dolly faar aa faa naagen isbiter saann at d sko faa ner hevelsen. Saa sa eg naage om at d hadde vaert loeye om me traff Slawek.(Lien og Becca treffe ann alltid paa fredager paa ruten). Eg saag bar ein som km gaaende bort t oss a vinkte, men eg antre iche kem d va, sa eg bare, om han vinke t oss eller Whaat? kjenne daakk han der? Jo d va Slawek:P Seinere hilste eg paa Tuan (soeskenbarnet t Lien) aassaa va d jo reina treffe paa ruten :P kom driit mange mens me venta paa bussen, for fust kom Slawek bort t oss igjen for han hadde vaert ude paa jobb, saaaaaaaa kom Tuan og naagen venner av 21 bussen og kom bort t oss, saa me blei ein litn gjeng der nere. Saa, kom bussane t Lien og Becca, saa tog g paa meg headsettet, og turan hjem.
Ganske kjekke dag egentlig : DD

- Bekah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar