torsdag 5. november 2009

Ønskeliste

Oversrkiften forklarer gaaanske godt va jeg skal skive
Jeg vet egentlig ikke så mye hva jeg ønsker meg, men jeg har ihvertfall et par småting.

-Penger
-Hårfarge ( bleike middel, rød eller rosa hårfarge, samme hva, bare en av dem ;D)
-En fin bok som jeg kan skrive i, IKKE dagbok, men foreksempel hvor jeg kan skrive sangtekster eller noe ;D Plutselig en dag så kan dataen min bli ødelagt eller noe, så har jeg alt innpå her, å da mister jeg dem jo,så derfor tenkte jeg at jeg kunne ha dem i en bok : D
-Headsett..Jeg fikk til jul, men jeg klarte å ødelegge dem (a) -.-
D var vell d.. Kommer ikke på noe annet som jeg ønsker meg :O
Jeg føler jeg har fått d aller meste allerede, som Singing Success cd-ene, Brand New Eyes cd-en, And even a Paramore consert! Jeg gleder meg så VILT til jeg skal der, og vi skal reise til England får å se dem :D
D er den siste konserten deres før jul, så d vil si t d er 18.desember ; D

- Bekaah

3 kommentarer:

  1. Eg ønske meg piercing eg :D

    SvarSlett
  2. SV: Takk for kommentar i bloggen! Jeg elsker Paramore-plakatene mine, og ikke minst Paramore :)<3 Skal se de om 19 dager! :D

    SvarSlett
  3. omg, du er heldig ! jeg vil på paramore konsert.

    SvarSlett