søndag 22. november 2009

Party Parteeeey

Jeg var i selskapet til Livi igår og det var GØØY! :D Eller vertfall når noen av kompissene mine kom får Susanna og jeg er ikke di mest uttadvente å Livi kunne jo ikke bare sitte me oss å snakke for hun måtte jo være med alle, men d var jo greit egentlig ; D jeg syns at selskapet var ganske kjekt, Men selfølgelig må alltid folk gjøre noen sykt unødvendige ting som di burde ha tenkt seg godt om før di gjorde, får egentlig var d SYKT logisk å bare ikke gjøre d DEN kvelden. Åsså ble d litt krangling å noen folk bare stakk bort til en annen fyr for der var d bedre fest.. DET gjorde meg forbanna! D viser at di ikke kom der for Livi sin skyld men at di bare kom der for festen, og når d er et selskap i tillegg og hun har hatt en del å gå gjennom i det siste så hun virkelig trengte denne dagen, da syns jeg at di egentlig ikke hadde noe der å gjøre.
Men jeg fikk vertfall snakka en del med Haakon å d har jeg ikke gjort sidn 7.klasse :O
Å ble litt bedre kjent med kjæresten til Aleks som er gankse koselig : D
Å det var gøygøygøy å ha Susanna hjemme igjen :D !

Hvordan har deres helg vært?


- Bekaah

3 kommentarer:

  1. din dust. eg har sport om det sama på min blogg ka som har skjedd i helgå. men du skreiv ingenting :O Skuuuuufffaaa

    SvarSlett
  2. kommenterte jo iche på min heller din dust

    SvarSlett
  3. eg var ude fusst med å blogga :O

    SvarSlett