torsdag 19. november 2009

Sick of this COLD!

Aaargh! Jeg er så leeei av å være forskjølt! Har hosta i 1 måned snart, å ført IGÅR begynte nesten min å renne. Eller.. vet ikke om jeg har vært forskjølt. Har bare klødd noe SYKT i halsen så jeg har hostet en goood del, bare at nå idag så klør d ikke så mye, bare litt irriterende når nesen renner d:

JAJA, Hva skal DERE i helgen da?

Jeg skal ikke noe imorgen tror jeg,, skal kaaaaaanskje til Tone å vaske (Y) Tone aka stemora mi, bare sånn at dere ikke tror at jeg skal vaske huset til ei gammal dame eller noe x) så skal jeg se min søøøøøøøøte lillesøster Aimee :D:D Hun blir jo bare søtere og søtere for hver dag som går :O Hun blir 1 år på tirsdag :D

På lørdag skal jeg til Livi :D
Hun skal feire bursdagen sin og jeg gleeeedeeeeer meg : D

På søndag tror jeg egentlig jeg bare kommer til å ha en vanlig emo søndag -.-
Alle søndager er såå kjeeedeeelige D:

Fortell meg hvaa dere skal gjøre (Y)

- Bekaah

3 kommentarer:

  1. På fredda' ska eg på jobb. Lørdag ska eg på kino med jentene fra klassen :D Ska se New Moon <3 Og søndag blir nok ein emo dag på meg og ;)

    SvarSlett
  2. Blei iche ein emo dag på meg aligavell (Y)
    Ska vaska hos Tone B-)

    SvarSlett
  3. Eg såg New Moon idag og eg holde på å døøøøøøø. æh. den var SKAMBRA!!!!!!!! gudd me maskara som isje legge fra seg masse svart kliss.

    Imårå ska eg jo ha bursdagsfest. blir åsååm håpe eg :D kosa deg bekah, luvs <:

    SvarSlett