fredag 27. februar 2009

To Booooored to have have fun

Soo. (www.)Lovelorn(.blogg.no) la ut ein ting på bloggen sin for ei stonn sidn, å eg kjede mg så eg tenkte Why not?

1 Sivilstatus? Singel
2 Røyker eller snuser du? Nope
3 Bor du hjemme med familien? Yeeesh
4 Jobber eller går du på skole? 10. klasse
5 Har du bil eller annet kjøretøy? Neeei
6 Hvor i landet bor du? Bor på Ålgård å Sandnes
7 Hvilken dialekt har du? Sandnes dialekt troor eg (me et lite Kristian syndrom)
8 Hva heter du? Rebekah Marie Bond

10 Hvor høy er du? 160-164cm. Forkjellikt kor enn eg måle meg :S
11 Fester du? Jeg er en liten engel, å engler fester ikke (A)
12 Ditt sko-nummer? 37/38
13 Din øyenfarge? Någen ganger ganske blå å andre ganger grønne..
14 Hva tenker du om kroppshår?(puke)
15 Hva slags klær sover du i? Pysjamas ellerno?
16 Snorker du? Av og til :P
17 Hvor kosete er du? Like kropskontakt, men iche me kem som helst :P
18 Liker du å synge natta sanger? Alltid ( NOT )
19 Hvor på kroppen er du mest kilen? Føttene, eller onna lårå :P

1. Hvor var du for 1 time siden?: Her (a)
2. Hvem blir ditt neste kyss fra?: Emh.. dunno?
3. Hva var det siste du spiste?: Grandiosa pizzarull ting:P
4. Hvem var den siste du pratet med i telefonen?: Mamma
5. Har du noe husdyr?: nei
6. Savner du noen?: Yes
7. Hva slags humør er du i nå?: fixe håre humør, hvis d går? :P
8. Hvor gammel er du?: 15
9. Hvem vil du treffe akkurat nå?: Hayley Williams :D
10. Hur svarar du i telefonen?: Helaaau, Eller bare Hallo
11. Ringer du mye ?: Komme ann på..
11. Hvem ringte du senest?: Aaaaaane iche
12. Senest klemmen?: Sanna, Gine å Aleksander igår kveld
13. Antall timer sov du i natt?: 10?
14. Sov du alene? Yeesh.
15. Hva ser du fram imot?: Tur t Familien aka Canada og *Filmkveld* :P
16. Hva vil du ha akkurat nå? Klærne eg har bestilt :D
17. Hvilken årstid er det nå?: Vinter-ish
18. Er du forelsket nå? Kind off
19. Er noen forelsket i deg? Tviiiile Sterkt
21. Har du vært utomlands: Ja ?
22. Hva gjorde du kl 2 inatt?: Sooooooov
23. Hva skal du gjøre etter det her?: Dunno. ner å spisa middag me mamma :P
24. Hvilken buss kjører du oftest?: 23 bussen. nesten den einaste eg tar :P


Di som GIDDE å lesa dette, finne nåk ud sånn som eg jor akoratt nå at eg har lide å jørr på i vinterferien :P

3 kommentarer:

  1. Nytt navn på bloggen; paffles.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Eg har hatt litt mindre å gjør på :O

    Meg og Kristian var på hyttetur, og begge to kom hjem me vondt i rompå >_<

    SvarSlett
  3. Øøøøø! Jonas då!
    Ka har eg sakt om d dr me deg å Kristian. Å om dåkk har dåkk så trenge du iche å fortella meg. Eg vil iche veda ka d å Kristian jørr når dåkk e aleina. Ø..
    xD

    SvarSlett