lørdag 23. januar 2010

Alias.

Alias er d kuleste spillet som noen noen gang har funnet opp!
Så, igår så var jeg, Susanna, Kristian og Mari hos Jonas. Susanna and I kom først, får vi visste ikke når det var vi skulle komme til Jonas McBoneass. Så vi var hos ham rundt halv 7 - 7 tia i guess. Så kom Kristian halv 8 å da begynte vi å lage taco. Så (å kle som vi er) satt vi å så på animal planet (Y) En mann som ble sprunget ned av et muldyr. Jeg har bare et ord for det. EPIC! For en DOM reporter som bestemmer seg får å stå inne på banen når en flokk me muldyr ska ha et sånn "race". Jeg suns d var ganske kult, får di viste heeeeele tia Om og OM igjen det klippe når han ble truffet. Og i slow motion. Jeg syns vertfall det var litt morosamt (Y). Sååååå fant vi ut at vi skulle spille alias. Seeelv om vi var 5, men da gjorde vi d sånn at Mar, Susanna og meg var på et lag å Kristian og Jonas ;D
D var kuuult!
Sååå tok vi kvart over 12 bussen nede med Helgø, rundt bogagjell å sååå bort til sandnes, såå tog vi (vi= Meg og Susanna) 14 og traff på ei som heter Henriette som Susanna spiller på lag med og ei som heter Karoline, men som måtte ta bussen nesten med en gang vi traff henne, + ei jente som var der x)


IDaaaaaaag våkna jeg av at susanna vekte meg kl 10 fordi hun hadde vært våken siden halv 8 får vi har noen folk i familien som er så veeelidg lett på tå og leker så veeeldig stille og rolig (Pappa, Tone og Aimee). Så jaa. Senere ble jeg med henne til ålgård å da gjorde vi ikke så veldig mye. Sååå rundt halv 7 reiste Moren til susanna (Ingrid), Susanna, vivian, Toni og jeg til Bjørn. Bjørn er kjæresten til moren til Susanna ;D Veeldig koselig faktisk (Y) Så så vi Istid 3 får Toni ville d. Har sett den et par ganger før, men er fortsatt kul den ;D + at vi så litt So You Think You Can Dance før vi så på film og spiste pizza (Y). Så kom jeg hjem å har bare vært på dataen etter det (Y)

JAJA! Håper dere har hatt en Ok helg vertfall

- Bekaah

1 kommentar: