torsdag 28. januar 2010

Ink

Så idaaag hadde jeg jo fri, så jeg jobba hos mamma å makulerte papir B-)
Merker at jeg har arva ting fra pappa D : Han har sånne skulderproblemer, og det ahr Nanny også (farmor) så jeg kjenner at jeg får ganske vondt i skulderen når jeg makulerer -.-

Meen ellers idag så har jeg vært me Lien og Freddie :D
Kjekke folk! Vi så en film som heter Ink. Den var faktisk ganske bra :O Eller.. Helt i begynnelsen sjønte jeg ikke mye, men jeg sjønte alt ettehvert. Ganske spesi film, men ganske bra når du forstår alt liksom ;D
Så etter det satt vi bare å tulla å hadde d gøy :D

Så kom jeg hjem rundt 10 å bare snakka litt me mamma og søstera mi Sarah (Y)
Så akkurat nå ser jeg på The Voice.. Eeeeegentlig ganske mye drittmusikk der, men noe er litt gøy også (aaa) Men den sangen som er nå er teit D : Men jeg vet ikke hva den heter, den er av en eller annen Ironic og noe sånt synger di : "Hold me closer, time to dance" ELLER noe sånt ;D

HVA HAR DERE GJORT I DET SISTE?
Btwaaaah- Stikk på Livi sin blogg og still henne spørsmål! hun skal ha sånn spørsmålsrunde og skal svare alle spørsmåla på søndag ;D Skynd deg!

- Bekaah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar