onsdag 6. januar 2010

God jul og GODT nyttår (litt seint, men who cares?)

JAJA! England var helt fantastisk! Masse starbucks ble det, å fredag den 18. desemer var den beste dagen i mitt liv! Jupp. D var da Paramore konserten var. Men WOW. Jeg visste at di var gode, men woooow di var jo helt Utrolige! Paper Route var faktisk og ganske gode! Jeg likte dem bedre enn Now Now Every Children og You Me At Six. Paper Route er et av di banda som er MYE bedre live enn på cd :P Og Paramore spilte My Heart :O:O
Jeg begynte å grine litt (a) di var så flinke, og Så spilte di den scremo versjon, å den er sååå sinsykt bra + at My heart har vært yndlingssangen min i sånn maaaange år å få høre den live var bare Fucking awesome. Og vi sto bare sånn 10 meter vekke fra scenen så d var ganske kult, d som var litt indre kult var at d var mange høye folk der -.-
Å når du er 1.60(163?) cm så er ikke d like kult
Bare legg merke til han som synger når di synger Whoa litt i slutten. Er egentlig litt morsomt x)

Her er en video fra youtube når di spilte my heart i Wembley Arena, der jeg så dem : D
Bare legg merke til han som synger når di synger Whoa litt i slutten. Er egentlig litt morsomt x)

http://www.youtube.com/watch?v=WMl4InW56HA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar