onsdag 13. januar 2010

@ Skuuuuuul

JAJA. Nå er klokka kvart på 8. Jeg har gangsperr i beina D : Vi hadde intervaltrening i gymmen igår, men d var faktisk ikke så fælt som jeg trodde d skulle bli (Y)
Jeg føler denne dagen kommer til å bli braaaa dag ! :D Så jeg har vært litt happyface idag (så langt ihvertfall..)

Imorgen å på Fredag har jeg fri å da skal jeg jobbe hos mamma, å makulere papir fra klokka halv 1 til klokka 4. Yahoooo! Får litt vondt i ryggen av å lene meg fram hele tia, men jeg får jo peng for d så da går d greit får Bekah needz caaaaaaash :O
Trenger snart hårfarge, å trenger sånn hårpuddertinggreier, får d funker bedre for meg enn voks for jeg trenger d bare for at hårsprayen skal holde ;D
Å forhåpentligvis(!) får jeg se pappa imorgen. Har ikke sett ham siden sånn før vi reiste til London tror jeg og d er faktisk over en måned siden sist jeg så ham :O
Fææælt!
Jaja, Have phun y'all!

- Bekaah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar