torsdag 6. august 2009

Briiiighton

Yes. S[ n[ er jeg i brighton. Faktisk p[ et Hilton hotel. (foler seg spesiel)
Meeen. har ikke gjort sa kjempe mye. Har vart ute hver dag sidn mandag. Provd a shoppe. Brighton skal vist vare en veldig bra shopping plass. Vell... Jeg har ikke shoppa en dritt! Ikke en eneste T.shorte. Eller et par med sko som jegf er fornoyde men, men sko er ikke det jeg trenger mest liskom (A) Og sorry hvis d er maaasse skrive feil her, men denne dataen er fucka sa jeg kan ikke ga tilbake a slette noe far da blir aalt markert og sletta.. -_- men. Jeg har kjopt en hue og da. Plakater til aleks, henrik og meg. Metallica til Aleks. Billet for my valentine til Henrik og Paramore til meg (A) var 3 for 10 pund s[ jeg tenkte why not? So.. GLEDER meg til jeg kommer hjem! jeg har seriast lett i nesten hver eneste klesbutikk etter noen kule hettegensre, og den eneste jeg fant (som var dritt kul) var til 650 kr! Liit mye for bare en genser spor du meg.
OG! jeg ma bare fa sakt dt. Jeg KLARER bare ikke a forsta hvordan noen kan si at alle guttene i England er stygge! >:O Helt merkelig. Jeg ahr seriost sitt dods mange. Forste dagen vi var og shoppa, som var tirsdag sa jeg dritt mange!
Men jeg tror jeg ma ga na, sidn jeg er pa en internett kafe.
Vi reiser til London imorgen. Sa gleder meg til det :D Haper det eer mer og shoppe der en her. Eller kan henne d er masse, men det er bare sanne fancy pants butikker. sann veeeeeldig dyre ting som Bekah doesnt like :P
Men yeahyeah. see Y'all later :D

- Bekaah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar