torsdag 27. august 2009

Damn..

Ja.. DAMN! Vi skal ut på sånne jobb greier.. Veel.. Jeg har som drøm å bli vokalist eller frisør.. ALLE her inne vil bli noe me helse og sosial. Og for dere som ikke har fått d med seg så går jeg på Helse og Sosial på TIME -_-.
Jeg er den eneste her som ikke vil være her, og når vi skal ut i praksis eller va d nå enn heter må jeg jobbe i barnehage eller apotek eeller tallegekontor og mange sånne kjedelige greier, eller verst av alt.. FOTPLEIER Ø!
Årh. Jeg hper jeg får bytte egentlig. Har eg heilt kul klasse og alt er bra her, men d blir bare helt rart, når jeg er den eneste som ikke har noe til felles med noen av dem, og jeg har helt andre drømmer..
Jaja,, kommer jeg ikke inn på lundehaugen dette året fortsetter jeg her, men NESTE år tror jeg faktisk ikke at jeg kommer til å ville gå på lundehaugen..Virker jo greit og jeg har hatt lyst til d sidn sånn 5. eller 6. klasse, men jeg har veldig lyst til å bli frisør også..Så jeg tror jeg kommer til å gå frisørlinja på forus :)

Jaja.. får se hva som skjer..

- Bekaah

1 kommentar:

  1. ey du din p***
    Om du nå går på forus eller ei, komme de te å flytta ner te sandnes, någe som betyr at me komme te å gå på samme skole (Y)

    SvarSlett