lørdag 15. august 2009

OMG!

Herregud!
Susanna hadde skrevet et kort til meg som jeg ikke fikk lov til å åpne før hun hadde reist. Jeg begynte å gråte nar jeg bare åpnet konvolutten!
Btwah- hvis dere ikke forstår ting som står der så er d bare internhumor mellom meg og susanna ;)
Her er d som stod

Hei Bekah mi :) <3
Når du åpner denne breva er jeg gone å skal begynne på ny skole. Jeg vet du er litt fordærva pga at tråden æ VÆK!! Men ingen fare det skal nåkk gå bra. Du har jo Ålgård og Håbegjengen til å passe på. Mwn bare så du vet d, jeg er kjempe glad i deg! Sier der for sjeldent, burde si d mer :)
Men uansett kommer ALDRI til å glemme deg (ikke om jeg ville engang xD)
Number 1. Best friends 4 life! Med awesome humor!
elv om jeg flytter å vi begge kommer til å få mange nye venner vil du alltid være Den Beste av alle sammen.
I love you <3


Wææ jeg begynner å gråte allerede!
Jeg kommer til å savne deg så utrolig mye! Jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å klare å gå uten deg! OK.. Dette begynner å høres litt gay ut, meeen jeg kommer til å savne deg så utrolig mye. Jeg kommer aldri til å finne en venn sånn som deg. Jeg mener det seriøst. Jeg ble helt deppa når jeg hadde gått 1 uke uten deg, får jeg savner deg sånn, men nå får jeg bare se deg av og til. Får et er jo ikke bare meg du skal være med heller. Du har jo di i egersund, håbegjengen, gisle å di, og familien din å lille meg så jeg må bare venne meg til at hver gang du kommer hjem kan du ikke være med meg hele tiden..Men ja. Har allerede sagt d men jeg kommer til å savne deg kjempe mye, savner deg allerede. Du betyr utrolig mye for meg. Vet ikke hvem jeg ville vært hadde d ikke vært for deg.

Kjempe glad i deg Susanna <3 height="344" width="425">


Og her er en cover på den.. hun er kjeeempe flink!

The day i left the womb (Escaoe the fate) cover

2 kommentarer:

  1. :( Eg grein når eg leste brevet...
    Me alle komme te å savna Susanna.
    Nå hørres det ud som om hu e dø.. Men det e hu iche!

    SvarSlett
  2. EG grein eg åg bare eg leste breve å kom øve humoren dåkkas så dåkk he greid å smitta øve på mg ;( KOMME T Å SAVNA SØSTRÅ MI ;'(

    SvarSlett