lørdag 22. august 2009

Uforglemmelig!

Hei din flåge :D

Kristian :D
11.54
Yes, eg e ein flåååge :D
Ka nå enn d e :D

Bekaaah ;D
11.54
(Y)
FLueeee.. Da´ah
:P

Kristian :D
11.55
Yeess eg e ein glueeeee da'ah :D
flueeee*
Hvordan har din morning vært da Rebekah? :D

Bekaaah ;D
11.57
Heeelt Helmax :D
Og Hvordan har din morgning vært?

Kristian :D
11.57
Det var bra Rebekah, det var bra!
Helt uforglemmelig!

Bekaaah ;D
11.58
Hva har du gjort som er så uforglemmelig? :O
?

Kristian :D
11.59
Jeg stod opp, tok en dusj og nå sitter jeg her å snakker med deg! :D

Bekaaah ;D
11.59
Eg har gjort akuratt d sama :D:D (Y) OMG!

Kristian :D
12.00
(Y)
uforglemmelig Rebekah, Uforglemmelig!
men jeg går ned i underetasjen for å spise frokost jeg
Vi snakkes Rebekah, Vi snakkes! :D

Tenkte jeg skulle bare legge d ut sånn at d ble helt uforglemmelig :O! xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar