lørdag 15. august 2009

Well its nice to meet you sir, I guess I´ll go, I best be on my way out.

Endelig! Nå har den nye musikkvideoen til Paramore kommet ut :D:D
Så nå har jeg helt dilla på den dr sangen ;D
Meen.. ja lenge sidn jeg har blogga. Har ikke blogge sidn jeg var i Brighton:O Nei jeg mener ikke Britain, Som i Storbritania jeg mener Brighton. Folk som tar feil av den dr :P
Meeen! SANNA REISER IDAG D: D: Wææææææ!
Wow. D kommer til å ta laaaaaaaaang tid får meg å venne seg til at hun ikke er der hele tidn. Vanligvis er d bare å ringe å stikke ned, men nååååå.. nå kan jeg ikke det. Men som Vivian sa: Vi kommer å besøker deg innen sånn 2 uker:D
Men det er så rart og, får jeg føler at hun kommer tilbake imorgen. D har ikke gått opp for meg at hun faktisk REISER og skal være der oppe i 1 heeeeelt år : O
Men men,, jeg får vertfall være litt med deg idag før du reiser :)

Og jeg har FARGA HÅRET Å KLIPPA D! :D ENDELIG! Jeg har gått å gleda meg til det nesten hele sommerferien.. Helt fra når jeg kom hjem fra Canada, får d var da håret mitt begynte å få den teite oransje laksefargen -_-
Men nå er det guddgudd! Stussa det bare litt, var egentlig ikke meninga at jeg skulle klippe det i d heeeele tatt :O får når jeg sa at mamma skulle bestille time, sa jeg at jeg ikke ville klippe meg, men baaare ville farge, Men når jeg fikk den nyyydelige lakseoranjse fargen stadig mer og mer etter hver vask, Jeg må jo ikke glemme di der blonde stripene som også kom -.-,, men da tenkte jeg at jeg var litt lei av å ha så langt hår, å det var så slitt og sånn! sidn jeg har ikke klippa vekk alt d slitte sidn jeg gikk i, eller skulle begynne i 9 klasse :S får jeg ville aldri klippe på lengdes, så da sa jeg at hun bare skulle ta litt bare hakke i det litt, så hun tok aldri alt det slitte, men IGÅR bestemte jeg meg får at d var greit, nå skulle jeg endelig klippe vekk d slitte ;D
Så jeg er egentlig ganske fornøyd med håre atm. For det meste pga fargen, sidn jeg var så jæævli lei av å ha den andre fargen, så det var rett og slett "deilig" å få rødt hår igjen :P
AND GUESS WHAT! Helen sa at jeg kunne kanskje få jobb der :D:D:D:D:D! Yaaay! SÅ jeg er veldig glad for det:D Jeg har hatt lyst på jobb der kjempe lenge! delvis får da får jeg produkter blilligere + jeg tjener penger + jeg har lyst til å jobbe der, for frisørstua er en sånn koselig plass^^

But anywaaays -

Og jaa. Her er musikkvideoen til Ignorance :D
Fortell meg hva dere syns om den
Suger den? MYE bedre enn noen andre musikkvideoer di har hatt? Njaa.. helt OK,,? Eller Digg musikk video! ? og btwah-- det er ikke meningen at folk skal bli sånn halveis kutta ut og massse sånn bare videoen som trenger større plass I guess :P


Paramore - Ignorance



- Bekaah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar