tirsdag 24. februar 2009

Drink up Baby, doll

Sooo. Idag ååå igår var eg me Lien ;D
Igår såg me Bruder i krig ;D ganske gøy. Så måtte begge på do.. Lien gikk på den eine, så bestemte eg meg for å gå heeeeilt ud sidn der Lien va var d bare ein, så eg gikk heilt ud, åsså når eg sko inn igjen va hadde dørå låst seg xD Tyypisk meg! åsså Heeeeldigvis hadde Lien akoratt komt seg inn i kinosalen å då ringte eg na å sa at hu måtte låsa opp. Så satt me oss ner, så går alarmen t Lien på xD Holdt på å DØUA av latter ! xD hadde sånn hiphop greia, å hu klarte iche å få opp mobilen sin så den va på ei lidå stonn ;D

Å idag farga Lien håre mitt :P Du kan se at d e liiiiitt røere. men iche mye. Eg som hadde håpt på at d sko bli kjepe rødt :P Iche sånn Ginger som mange tror. Heeeeeilt Redhead ;D så såg me på Pimp my Ride xD fant ud at X-zibit e gaaaaaaaaaaaaaankse løyen xD han har så mange domme kommentarer :P sååå fulgte eg Lien ner t bussholdeplassen, å der sto me å venta på bussen, va ganske kjedelikt å eg blei litt rastlause så eg tror eg irriterte Lien liiiittegranna :P
Yeah yeah. d va min daaag.

- Bekah

1 kommentar: