søndag 15. februar 2009

Yeees. Igår så va eg me Lien å gjengen :D ganske kjekt
Fust reiste eg inn t Lien, så jore hu seg klar, så tog me bussen inn t håbe får å aka :P Eg hadde 0 kontroll! For Lien sko sitta bagpå me meg, å då måtte eg sitta på bremså, å så fikk eg MASSE snø i ansikte, så eg jore d smarta.. lokte øynene xD så me holdt på å kjøra utpå veien, å me holdt på å kjøra ner mads, sjøl om eg ropte flytt deg, meeeeen neeida, han sko bare jorspå å stå i veien, så eg måtte ta ein brå sving sånn at eg å Lien føyg av xD
Når me hadde vært der lit over ein time, så gikk me opp t Mads. Alle va sånn veldig sosiale udn om meg å Lien som bare satt å dreid ann på sofaen :P åsså sang me litt singstar før eg, Lien å kristian stakk bort t Jonas. Der lakte han pizza(drit goe btw. Pizzaen som Jonas lakte FTW :D) åsså såg me wild hogs x D eg ahr aldri hatt lyst t å se den filmen får eg har sitt for meg at den va jævli drid, men ann va jo faen Skam råe!
Såååå blei d litt seint så eg måtte ta bussen hjem. Så bare va eg på msn å snakte me folk ^^
Yeah.. d va min Valentines day.

- Bekah

4 kommentarer: