søndag 22. februar 2009

One of the Boys.

Wow. Eg har fonne ud at eg e sykt lige gutte vennane mine. Eg har alltid vært den som har mest jentevenner, har jo guttevenner og, men e nesten aldri me di. Så eg hadde sove hos Susanna, så fant me ud at hu sko sova hos meg, så hadde me leid någen filmer dagen før, så me konne ha di i 3 døgn, for me hadde leid 3 filmer(wuhu :P) meeen, så tog me med Cry Wolf og ein aen film eg iche huske ka hette-_- Så fant me ud at me ville ver me Aleks å Henrik, så me snakte me di å hadde ein liten filmkveld hos meg, me litt snob osv. Når me 4 e me kverandre har me den sygaste, mest Konge humoren! :D Så når klokkå va hall 12 gikk me ud for d va s sykt varmt på loftstuå, å bare satt å kødda å hadde d løye. Tror me va ude t klokkå hall 1 så måtte eg å sanna på do så eg å sanna gikk hjem t meg. Så la me oss sånn i 1 tiå.

Idag har eg iche jort så mye. Tror eg holde på å bli syge.. =/ Rydda romme t Sarah. Mamma sa at eg sko få 500 kr for å rydda romme t søsterå mi! :O eg bare Wooooow! så seff jor jo eg d, får eg TRENGE pengene. Har iche kjøpt bursdagsgave t gine å hu fulte åre i Januar:S Lien fulle snart åre, mamma fulle snart åre, å denne ugå ska eg, Sanna, Lien, Cathy, Henrik og Aleks ha ein slags *filmkveld* :P
Gleeeede meg :D

- Bekah

1 kommentar:

  1. for din egen skyld så ska du kjøpa presang t meg asså :O (A)
    Glede meg t "filkvelden" :D

    SvarSlett