torsdag 12. februar 2009

Never think

Fuck. Tror eg har ødelakt dataen t pappa -_- TYPISK meg! Dataen sto heilt stille ganske lenge, så eg holdt inne den der av knappen, så sko eg prøva å sku ann på igjen men ann vil iche på. Å akkurat når eg får låv t å ta ann me meg t mamma, så blir ann ødelakt -_- å iche nåkk me d, så e mobilen min heeeeeeilt fucka. Hvis folk ringe t meg så kan eg iche hørra ka di seie, åsså får at ann ska funka må laderen ver i + at d e ein støgg, svær lilla flekk på sjermen.
Meeeeeeeeen. if i look at the bright side, så fant eg den rosa bokså mi, å eg har leida itte Ipoden min DØDS lenge, å fant eg ud at den låg oppi lommå på den rosa bokså mi xD

Idag hadde me skrivedag. Va heilt ok. Eller de fuste 3 skuletimene va ganske ok, får då va d akkurat som om d bare poppa mange ideer inn i håve på meg, meeeen itte mad friminutte, sko eg skriva nynorsk stil. Den gikk rett t helvete :P Eg ante iche ka eg sko skriva om, åsså føle eg at eg skreiv d sama om å om igjen å d blei bare piss x´D
Soo. I helgå ska eg ver me Tardass Lien og gjengen :D Wuhuu. Føle eg har iche vært me di på år å dag, så eg glede meg ;D
Imårå ska me ha sånn Landbruksspel. Birk har foklart d for klassen, men eg forto iche så mye, så ein venn av meg prøvde å forklara d t meg, så d ska vist ver kjekt, å någe såns regnskapsføring greier. Yeah yeah. me får se.

- Bekah

1 kommentar: