søndag 8. februar 2009

Loong Time, No See

Soooo. Leenge si eg har hatt giddå t å blogga. Komme aldri på d. Lien så seie eg må blogga merr :P
7.februar.
Aleksander hadde bursdag på fredag så eg å någen venner gikk på Lonestar å spiste. D va meg,Susanna, Gine, Aleksander og Henrik. D va Gaaanske kjekt^^. Så ittepå gikk me opp t Henrik å sko se Tropic thunder, men me fikk bare 10 minutt av filmen så klikka ann -_- Så gikk me opp t Aleksander å bare va der. så pisste Donald(d eine marsvine t Aleks) på meg -_-
Sååå va me der t hall 12 åsså åsså gikk me hjem t susanna, å jor iche så mye, for Sanna va så trøtte.
Har iche jort så mye idag. tok bussen hjem 3. så va eg på facebook(kjedelig) så fikk me besøk av Tone(stemorå mi) sin mor, så blei me henta av mamma, å nå e eg her :D
Iche så mye aent.

Fått dillå på Slowdance with a stranger. men eg huske iche kem som synge. visste d for ei stonn sidn men eg hørte ann idag. Den e gøy : D
Thats it for now.

-Bekaah

2 kommentarer:

  1. OMGOMG, eg har Tropic Thunder, en sånn...


    non-klikk versjon :D

    SvarSlett
  2. http://pokerfaace.blogspot.com/2009_02_01_archive.html

    SvarSlett