torsdag 23. april 2009

Boring.

Jeg har merket at d å blogge noen ganger virker bare som en ting jeg føler jeg MÅ gjøre. Ikke at jeg vil men vill ikke at bloggen skal bli så kjedelig at ingen gidder å lese den lenger :P

Jeg kan vel starte me hva jeg har gjort denne uka. Ikke så mye på mandag. Ikke så mye på tirsdag heller. På onsdag skulle egentlig jeg å susanna gå å ta sol. Jaa jeg vet d GÅ Å TA SOOL?! :O Vil bli litt brunere til ballet. Såå ja, Susanna tenkte aldri å si til meg at hun egentlig kke gadd, så jeg ble me henne hjem å ventet å så skal vi gå snart, så sa hun bare vi trenger ikke å gå enda å blah blah blah, så sa hun plutselig at hun ikke ville, så ble jeg litt sint and so on, så gikk jeg å skulle ta sol alene, men fant ut at jeg ike ville gjøre d alene. Så kom jeg hjem å snakte me Cathrine. Hun ville ha meg opp til henne, får hun abonerer på Topp så hun får d alltid litt før, å da pleier jeg alltid å komme opp til henne å lese. En liten Tradisjon på en måte ;D Så bestemte vi oss får å bake skoleboller, men måtte handle ingredieser, så vi tog først sol så handlet i så bakte vi. Mens di hevet bestemte vi oss får o jogge rundt øygardsvannet :D D var stress, men litt gudd og :)
Så når vi kom hjem å etter v hadde dusja var blooedeigen blitt megastoor :O
Og når vi var ferdige me bollene smakte di ganske Naaam!


Idag har jeg hatt mattetentamen -_- Fyyyytihelvete den var vanskelig! eller Delprøve 1 var ganske lett, sååå kom Delprøve 2... Rett til helvete. Men ja, så stakk Cathy, Gine å meg hjem. Gine skulle til magneten å treffe typen, Ole. Så bestemte Cathy å meg oss får å jogge rundt vannet idag igjen ;D Må jo komme litt i form før ballet og vettu ;D

Så nå bare sitter jeg her å hører på deilig musikk ;D

- Bekaah

1 kommentar:

  1. tar du sol ?! : O

    Ta heller naturlig sol ;D Faktisk, så låg eg og solte meg i friminuttet i dag. Herlig ver siden det snart e helg! :D

    SvarSlett