torsdag 16. april 2009

Sunny days and ice cream



Endelig får jeg en skikkelig sommerfølelse.
Det er mye sol ute, og det betyr at d er snart sommer. Da er det tid for jordbær og iskrem!
Men en annen ting som minner meg om sommer, er maaasse maasse farger. Akuratt som om jeg blir ekstra glad, og bare kaster på meg masse farger.

Gleder meg til imorgen. Da skal jeg reise til Sandnes halv 4 å treffe Lien, så tar vi 4 bussen inn til Kvadrat å ser på kjole til vårballet på skolen min : D Håper jeg finner en kjempe rå en :P Kanskje Lien skak sove hos meg etterpå? Vi får se ^^

Btwah- Gleder meg kjeeeempe mye til juni/juli for da kommer onkelen min til Norge for di skal ha barnedåp her for mitt søskenbarn Lilly, å det betyr at jeg får klærne mine fra Hottopic! : DD
Gleder meg som et lite barn!

- Bekaah

1 kommentar:

  1. me like farger ! :D Det får meg i godt humør. Så når eg ser du som e DEN fargeklatten, så blir eg extra glad :D Og eg glede meg te i mårå ;) Og sommeren, for då kan eg gå i mindre kler i stedefor å se innpakt ud .. :b

    SvarSlett