tirsdag 7. april 2009

I wanna take a ride on your discostick

Jaujau. Dååå tenkte EG at eg konne fortella litt om ka eg har gjort så langt i påskeferien for de som bryr seg å lese bloggen min :P
Ok.. På fredag va eg me Lien å Becca klokkå 4 på nærvesen (som alltid) så (som alltid) traff me selveste rutenhengeren Slawek, å seinere gikk eg bort t Susanna for hu va heilt alein hjemma, så sov eg hos na.
På lørdag såg me The Notebook. Ekstremt søde film! Så gikk me opp t Birk(læreren min) får han sko flytta åsså sko me hjelpa ann, åsså hvis me hjalp ann fikk me 1000 kr i klassekassen :) So va me der ihce så kjeeempte lenge, gikk t meg såg resten av The Notebook siden me iche hadde sitt an ferdig. Så ringte Sunniva og Livi å lurte på om me ville ver me ud å drikke, å selvfølgelig ville me d :D Så traff me di i pærlå, men bestemte oss får å gå opp t ålgård skole, får der va d ein benk me konne sitta på. Seinere kom Aleks å Henrik. Henrik sko *passa på oss* men han måtte hjem i 10 tiå tror eg, så gikk me opp t solås å hang litt, så traff me Anders (typen t Livi) og någen venner av han, åsså eg måtte egentlikt ver hjemma t 11 for eg sa eg va hos Livi å hu bor ganske nærme mamma, kom hjem halv 12 å sa bare at filmen iche va ferdig å blah blah blah, å hu merka ingenting :D

På søndag jor eg iche så mye.. Pakte, å reiste t pappa.. Das was das. <-- vettche ein gang om d e tysk xD Igår va eg ude å solte meg i nesten 2 timer, men så orka eg iche merr for d va så veldig kalle vind, åsså va eg på dataen igjen, jo som btwah e ein nye Macbook :D eg fikk ann av pappa for eg komme t å trenga data t neste år å blah blah blah, å en gamle macen eg pleide å ver på blei ødelagt men den va 5 år ellerno, så d va iche krise, å pappa hadde snakt om å kjøba nye :P
Meeen back to monday. Solingå hjalp iche någe selrikt, fortsatt samme gamle bleike Rebekah, åsså jor eg iche så mye aent, va litt oppe me Aimee, spiste middag å va på dataen.

Å idaag, ska eg ingenting aent enn å ringa t Lien, å møda Susanna nere på ruten får å få bagen min, med headsette å busskorte oppi :P åsså hvis eg gidde så jogge eg men tvile på at eg orke..

Gronnen t at eg blogge litt mye atm. e for at eg vil se om någen lese bloggen, kjede meg, å Livi sa at eg måtte blogga mer :P

Se kor lenge eg gidde d ;D

- Bekah

1 kommentar:

  1. yayayyayay! du blogga :D
    Det var kjekt å verme dåkke. hihi

    du e heldig som har mac. EG OG VIL ._.
    Men di e så jævla dyre. ._.

    SvarSlett