tirsdag 7. april 2009

Tests Tests and more tests :P

Ok..Dette tog eg fra ein blogg..www.selvmordet.blogg.no


-Hvorfor har du valgt det bloggnavnet du har?

Eg valgte bloggnavne mitt fordi når eg gikk i 9. klasse ville eg ha et scene kid navn :P
Så eg satt å tenkte leeeeenge på ka eg sko ha, så kom bare Scaring Unicorns opp, å så blei eg stuck me d.


- Hvilken bok er den beste du har lest?
Virke sånn tyypisk fjortiss greie, men d e faktisk Twilight serien. Har iche lest alle bøgene ennå, men holle på me sagen :P

- Hva er favorittbandet ditt?
Paramore : D
Iche så vanskelikt å tenka seg t for di som kjenne meg, men har og fått litt dillå på Emarosa og Framing Hanley (Nixon e så peen *-*)

- Hva er yndlingssangen din?
My heart av Paramore. Alltid hat ein ting for den.

- Hva er yndlinsmaten din?
Eg e veldig gla i Asiatisk mat, sånn Japansk, Indisk, Thailands(?) osv.

- Hva er yndlingsdyret ditt?
Pingviner e kule : D

- Hvem er bestevennen din?
Susanna uten tvil. Hu har eg vært bestevenn med sidn 4.klasse så 6 år nå tror eg :D Åsså har me jo Lien, Sina og Cathrine ^^

- Hva er dine planer fremover?
Hadde vært RÅTT å starta et band, men har og lyst t å bli friøsr. Fikk lyst t d itte eg begynte å klyppa meg sjøl å sånn :P

- Hva er yndlingsprogrammet ditt?
That 70´s show, King of Queens og, nesten ingen om like d meeen Will and Grace : D

- Hva er yndlingsfargen din?
Ha ein liiiiten ( Megastooor) ting for Gul atm. ;D

- Hvem er tøffest i HELE verden?
Hayley Williams ofc ;P

- Er det sant at gud skapte eva og adam?
Spørr mordi

- Hvilken by eier?
München !! : D

- Hva ville du ønsket deg hvis du kunne få det oppfylt?
Platekontrakt!

-Hva er ditt yndlings merke?
Vans, Converse, Skelanimals osv.

-Hvis du hadde blitt rik, hva hadde du brukt penga på?
Me, me and something else.
Eg vett egentlikt iche. Flytta t U.S.A eller Tyskland ellerno. Kjøpt maaaasse maaasse maaaaaaaasse kler fra hottopic. Sendt inn penger t någen som hette Desstery and Nathan ( DesandNat) å hjuple di me å starta ein kleslinja. Fått tag i Personlige trener, å trent me ann nesten kver dag :D

- Bekah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar