tirsdag 21. april 2009

Tired as Hell


Har nettopp hatt en helt herlig helg, så kommer jeg tilbake til skolen, og er bare trøtt hele tiden..
det er så kjedelig å gå rundt å være trøtt hele tiden. Ingenting er like gøy som når du er skikkelig uthvilt. Men jeg overlever ;D
Nå ser jeg så fram til helg. Bi skal ha to tentamener denne uka -_- En på torsdag og en på fredag.
Gleder meg til lørdag! :D For daaaa skal Selveste Scaring Unicorns aka Bekaah aka Rebekah Marie Bond i Ingerid sitt selskap :D:D
Det eneste som eg gøypå skolen nå er frminuttene. Da eg jeg og Susanna med Livi og klassen hennes å har ett dabb :P Når du tenker på d virker d ganske lame å bare sitte å dabbe en ball sparke den, men når det er fint vær er det gøy å være ute å ha ett dabb.:P

Ååååh...Jeg vil ha cupcakes *_*
Savner når Sarah laget dem hele tiden. De er såå gode. Myeee bedre enn muffins for dem som tror d er samme tingen :P

Jeg har merket en ting. Jeg blir irritert hvis ingen blogger, får jeg syns d er gøy å lese, men så sitter jeg her å blogger ingenting selv x) Im Weird :P

Gleder meg til håret mitt blir mer oransjt. Ikke d at d ikke er noe oransjt nå, meen når d blir mer oransjt skal Lien bleike håre mitt åsså skal jeg farge det rødt :D:D Seem meaningless, but I´ll do it anyway :P

Jeg så dette interjuet av Paramore, å la veeeldig godt merke til hårfargen til Hayley. Den er Driiitcewl! Sånn rødfarge vil jeg ha!! O.O


Men men.. nåkk om håret mitt. Tenkte jeg går snart ner å sliter ut på fargen litt (skal dysje :P)

- Bekaah

3 kommentarer:

  1. Helgå var heerlige.. Så måtte den forbanna skolen stå i veien .. hadde mattetentamen i dag, det gjekk rett t helv..

    Glede meg te sommeren nå!

    SvarSlett
  2. off ja, kjenne skolen e någe eg heilt fint konne klart meg udn asså. bare sliid =/
    - mn kule blogg ( ;

    SvarSlett