søndag 19. april 2009

Weekend With Lien :D

Jeg har hatt en gaaaanske fin helg ;D
Ble i godt humør får jeg var med kule folk å d var Bitcin vær :P

På fredag tok jeg halv 4 bussen med Cathrine for jeg skulle treffe Lien på ruten klokka 4 så skulle vi bort til kvadrat, å Cathrine skulle opp til Jk på Austrått ;D
Sa vi traff Mari også får hun var ute og valset :)
Sååå tok vi 4 bussen til kvadrat for å se på ballkjole, og endte opp me reise tilbake på lørdag å kjøpe en ballkjole, som egentlikt ikke var en ballkjole x)
Åsså fant jeg en Cewl grå jakke på H&M å Lien og prøvde den samme bare lilla å den var meega pen på henne ;D Hun burde kjøpe den :P
And then we went to Mexicana :D Das was got! haha, kan ikke tysk:P
Så fant vi at at Lien unne bare sova hos meg på lørdag også, å hun hadde allerede sovet der fra fredag til lørdag, så hun var hos meg hele helga^^
Så på søndag.. ja, hva gjorde vi på søndag?
Vi satt oppe på loftstua å så på MTV i maange timer, å litt Miami ink å LA ink :P
Så jaa. der gikk den søndagen :P

Ja. Tenkte jeg og kunne begynne med d der utfordring greiene :P


1. Jeg vil prøve å bli bedre på skolen
2. Jeg SKAL bli tynnere!
3. Jeg vil prøve å skaffe meg en jobb
4. Prøve å være en mega god venn : D

Her er mine planer før skoleåret slutter. Så nå spørr jeg:

Hva er DINE planer før skoleåret er ferdig?

3 kommentarer:

  1. JAjajaja, helga var gøy. Eller, lørdagen liksom :)

    SvarSlett
  2. Oi damn!
    visste d va någe eg hadde glemt å blogga om. Eg va jo me deg og å sunniva å Tonje xD

    SvarSlett
  3. eg glømte det : O

    Mine planer e ; bli bere kjent med guttene fra klassen, siden det e sista året liksom. karakterene kan du bare glømma

    SvarSlett