fredag 1. mai 2009

BBQ, OmgwtfBBQ FTW!

Jaa, som dere ser på overskriften så var jeg på Grillfest-ish ting aka BBQ :D
Var med Tonje, Livi, Sunniva, Anders S, Aleks og Anders. Var ganske gøy ;D For å si d mildt, vi hadde liiiitt Gaute humor igår xD
Vi satt ute å grilla, så ble d meega kaldt, så stakk vi inn til broren til sunniva som han skulle ut, og der var d varmt ;D Sene skulle vi SYKLE heelt hjem fra Lima. D var suuuuuuperskummelt! ingen lyktestolper eller noe, å jeg klarte ikke å se en drit, å jeg hadde en rævva sykkel så di andre skyklet litt i forveien, så var d helt mørkt rund meg for klokka var sånn halv 2 eller noe, trodde jeg skulle få panikk x )
Meen, når vi kom hjem så sov Livi hos meg. Jeg lata som jeg skulle sove hos Livi og at d var foreldre hjemme, ellers måtte jeg ha gått halv 10 og tatt 10 bussen og vi kom sånn rett rundt 8, å d gadd jeg ikke, så sa jeg bare at vi skulle sove hos livi og foreldrene var hjemme( noe som var ikke sant) får litt dårlig samvittighet av å lyve, men må mann så må mann ;P
vi var ca ved Ånundlia i halv 3 tiden, så når vi la oss fikk jeg skikkelig munndiare, så jeg bare å snakka i ett sett til ca halv 4, men d var gøy :P (Sorry Livi hvis du var dødstrøtt :P)

Idag måtte vi tå opp 12, for pappa skulle hente meg, å vi var jo hos meg aka hos mamma, så jeg skule bare si at jeg var hos mamma for jeg skulle pakke tingene mine sidn vi skulle til pappa, og han gikk rett på, men han kom ikke før sånn i 2 tiden så vi hadde god tid, så så vi på MTV og spiste sjokolade og bare snakket ;D

Aaaaner ikke va jeg skal gjøre idag, meeen nå gidder jeg ikke å blogge mer for jeg må tisse x )

Love
- Bekaah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar