søndag 17. mai 2009

Piercings and shitt :P


Ja. Dere hørte riktig. Jeg har fått piercing :D
Jeg fikk egentlig ikke lov, men jeg tok det selv når jeg var hos Lien
Så når jeg kom hjem måtte jeg ta en laang prat med mamma om hvor lei hun var sidn jeg hadde gjort det ak ryggen hennes å sånn. fikk SYKT dårlig samvittighet
Men det ordnet seg tilslutt.
<-- slik ser jeg ut idag :D





17.mai tåg vart jo frrryd å gammen. Ikke noe spesielt egentlig med å gå i tog. Alee guttene i klassen som skulle komme. BULLSHITT! Det var bare 4 gutter fra klassen som kom å vi har ca 12 eller 13 gutter. Det var dåååårlig. Å bare og bare 5 jenter. Vi er ca 24 i klassen. 9 stykker stilte opp.
Yeahyeah. Nå gruer jeg meg litt til jeg skal til pappa. Han og Tone (stemora mi) HATER piercinger. Det er noe av det styggeste di vet. Så di blir helt sikkert drit sinte når jeg kommer bort..Jeg håper at jeg skal klare å overbevise dem om at det er mitt ansikt. Det har ingenting med dem å gjøre hva jeg gjør med ansiktet mitt. Di overlever å jeg er 15, snart 16 år så jeg syns jeg burde få låv til å bestemme hva jeg skal ha på kroppen min og hva jeg ikke skal ha der.

- Bekaah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar