onsdag 13. mai 2009

Wasaaaaaaaaaaaaap

Ok. D dr med å ikke synge eller snakke gikk rett til helvete :P
Jeg satt å sang å tenkte ikke over at jeg ikke skulle gjøre det, så gir jeg først til frisørstuå får å se om d fortsatt var en sjans til at jeg kunne få jobb, å d blir ikke ledige stillinger før etter sommeren og jeg er på venteliste å spurte for over 4 måneder siden :P meeen jeg tror d skal gå fint ;D

åsså gikk jeg ned til Susanna, å der var jeg fra klokka 3 til 9 ;D
D var veldig gøy, lenge siden jeg har vært skikkelig med Susanna.
Såååå stakk katten ut. Den skal egentlig være oppe hos faren men han hadde reist til Finland (han er finsk) så derfor var lillepus (<-- merkelig navn på en katt, jeg vet, men den heter egentlig Oliver, men d bare blir til at vi kaller den lillepus) nede hos moren. Men di tørr ikke å slippe den ut, for di bor rett vedsiden av E-39 og di hadde en annen katt som var HELT LIK(!) å den ble påkjørt på E-39, så di er redd for at d samme skal skje med Oliver, derfor prøver di å holde ham inne, meen den hadde klart å komme seg ut, å vi måtte stresse noe som inn i faens rumpehull får å klare å få tak i den.

Hva har der gjort idag? Hadde dere fri sånn som meg? eller Var dere på skolen?

Over and Out

- Bekaah

1 kommentar:

  1. me var på skolen og såg ein dritt film; Gymnaslæreren Pedersen

    SvarSlett