onsdag 13. mai 2009

God Damnit!

Shitt!
Jeg begynner å bli forsjølt å få vondt i halsen og sånn nå, og skal på audition på MANDAG :O
Men siden jeg er alene hjemme trenger jeg ikke å snakke så mye, for hvis du har vondt i halsen og sånn skal du egentlig gå uten bruke stemmen din, d vil si gå uten å snakke særlig mye å synge i 2 hele dager!
Derfor skal jeg begynne nå får jeg må være kla til mandag. Men det blir litt vanskelig. For jeg er alene hjemme, å da pleier jeg alltid å høre på musikk å synge høyt hele dagene, men jeg får prøve å la være.
Nå koker jeg et egg får jeg har hatt lyst på d så sykt lenge, men har bare aldri hatt gidda til å gjøre d ;D

Blogger sikkert senere om hva som skjer å sånn (Y) :D

- Bekaah

1 kommentar:

  1. Takk :)
    Kult med piercings :-D Tipper det blir bra ;)

    SvarSlett