lørdag 30. mai 2009

No title

Im bummed out as FUCK!
Jeg har ikke engang fortalt dette til noen, får jeg syns at det er så sykt flaut. Så GRATULERER, LESERE. dere er di første som får vite det.
Igår når jeg så ned i postkassen, så lå det et brev til meg. Fra Lundehaugen. Jeg var drit nærvøs før jeg åpnet det, får der sto det hvor mange poeng jeg fikk etter auditionen. Jeg rev opp brevet og jeg fikk ingen tillegs poeng -_- Jeg tenker ikke Å jeg MÅ få maange tillegs poeng for jeg er VERDENS desidert BESTE sanger, for jeg vet godt at jeg ikke er det, men jeg fikk bare 1 poeng (alle som møter opp på audition får uansett 1 poeng).. Å jeg vedder påa t jeg ADLRI kommer inn der nå!, å Lundehaugen musikkskole er noe jeg har hatt lyst til å gå på helt sidn 5.klasse.. Jeg tror jeg har sånn 3,7 i snitt, men med d ene poenget (hvis det teller) så har jeg 3,8, men det er ikke godt nåkk for lundehaugen, får det er en veeeldig vanskelig skole å komme inn på, når det gjelder musikk linja.
Sooo. Nå er jeg sint as FUCK på meg selv. Jeg kunne gjort det så jævli mye bedre på skolen, men jeg tenkte neeei, jeg gidder ikke. HVA FAEN TENKER JEG MED ?
Å etter den beskjeden om det så har jeg ikke lyst å synge på 10ende klasse avslutningen heller. For di folka vet jo hva di snakker om, å hvis di sier at jeg ikke har et talent så har jeg ikke det, å da har jeg vertfall ikke lyst til å drite meg ut forann hele skolen.
Sorry får at jeg gåt litt * emo * nå :P, men jeg er bare så jævli sur på meg selv for at jeg bare gidde faen, å at jeg har takket ja til å synge for HELE 10ende klasse. Stå der å drite meg ut. FLAUT!
Damn. Det frister å bare trekke meg fra hele greia, men jeg kan ikke bare svikte Livi.
Årh.. Jeg er og litt sint på meg selv for at jeg hadde litt for høye forventninger til den dr auditionen. Får jeg syns at det gikk bra da, å når jeg kom ut var det en gutt som også skulle på audition, å han hadde tilfeldigvis hørt meg synge gjennom døra, å han sa Va d du som sang, å jeg bare ja, så sa han Du va flinke, så da tenkte jeg ja denne auditionen gikk ganske så bra. Damn I was sooo wrong

Yeahyeah. Jeg overlever. Det er ikke som om jeg dør om jeg ikke kommer inn på lundehaugen men jeg har bare alltid sett for meg at jeg kom til å gå der. For musikk er virkelig the THING for meg.

Dette inlegget begynner å bli waay too long now, så jeg tenkte at jeg bare slutter her, så legger jeg til enn til litt senere

- Bekah

3 kommentarer:

  1. Jonas fekk heller ingen tilleggspoeng på gitaren

    SvarSlett
  2. Rebekah :(
    du må ikkje la denne auditionen ødelegga for deg! Selvfølgelig har du masse talent sjøl om du ikkje fekk tillegspoeng!
    Om du ikkje får poeng betyr ikkje det at du ikkje har talent. du kan synga, du e kjempe flinke! Ikkje la dette ødelegga for deg, ikkje gidd. Di folkå kan visst ikkje gi poeng te alle, mn love deg; viss du går å snakke me di så komme di definitivt te å sei at du har talent. dt e eg øvebevist om!

    To av mine bestekompiser jekk åg på dn opptaksprøven, og eg vett at di e syykt flinke, mn ingen av di fekk poeng heller. Dt suge, men sånn e dt bare ;/
    Dt e trist og du kan ver leie deg, mn for all del; ikkje tro at du ikkje e flinke sjøl om du ikkje fekk poeng. for dt e du :)
    dt vett eg. :)

    SvarSlett
  3. du e jo flink bekah! slutt å si sånn ._.
    eg syns du e way mye flinkere enn meg, og det meine eg.

    eg heller fikk isje poeng, såe.. det e visst ganske normalt. de e strenge sikkert.
    MEN LIVI VIL AT DU OG SKA GÅ PÅ LUNDI PÅ MJUSIKK .____.

    MEEEEN, du E god!

    SvarSlett