torsdag 21. mai 2009

Lets Talk About Sex, Baby (Y)

Haha :P Det var en video jeg så av Shane Dawson. Han er DRIT RÅ!
Legger videoen under her en plass ;D

Det er rart for jeg syns at skolen begynner å bli litt sånn ok nå. Eller.. egentlig så er det ikke så rart, får vi gjør jo ingenting :P men yeah..

Jadajada. Igår kom jeg hjem til et kjeeedelig hus. Helt til Aimee våkna da. Da ble det mye *liv* med en gang.. Dæven den jenta er oppmerksomhetsSYK(!) Vil legger henne ned med masse leker å sånn får vi skal spise, å etter 5 min, bare får at vi ikke ser på henne så hører vi bare en ekkel wæææwææææwæææ vedsiden av oss -_-. Meeen ellers er hun søt :P

Så ja, Aimee var *glad* åsååå så jeg at Lien kjedet seg så jeg bestemte meg for å gå ned til henne, så når jeg kom ned til henne. Jeg hadde gått fra skeiene(?) ungdomsskole å heelt ned til havana der Lien bor å så måtte vi å bort til ruten igjen får vi skulle opp til Bogafjell å være med Doffy. Så vi gjorde egentlig ikke så ekstremt mye, vi så på d dr BFF greiene til Paris Hilton :P Doffy likte ikke d :O Så gikk han heller opp mens vi så d ferdig, så gikk vi opp på rommet hans å snakka, and then I fikk a medling where Tone said that I måtte komme Hjem before it blei dark. SÅ jeg tok, kvart på 10 bussen fra Bogafjell inn til Sandnes.

Så ble det til idag. Wuhu. Har ingen planer så langt.

God DAmn jeg vil farge håret mit! jeg har en sånn ekkel oransj-ish farge helt nederst i d lange håret (ikke ta det feil :P) Åsså det andre er sånn rosarødtoransj-ish. B e a utiful (Y) :D

Men ja. Her er den filmen jeg sa jeg skulle legge ut ;D Enjoy ^^
The Bird And The Bees

1 kommentar:

  1. sorry for at eg iche har kommentert :O har bare iche komt på det ... -.-

    eg har lusst å farga håret ditt igjen :D

    SvarSlett