søndag 3. mai 2009

YeshYesh

Tok denne fra Ida sin blogg (www.idawee.blogspot.com)
Hva heter du: Rebekah Marie Bond
- Har du kjæreste: Nope
- Hva står det på den siste meldingen i innboksen din:Pappa : Henter deg då ( canadisk far så ikke mobb :P) Meen den meldingen var ikke en gang til meg xD
-Hva fikk deg til å smile i går: SelvesteKristian(Y) x)
- Hva fikk deg til å smile i dag: www.fmylife.com
- Hva gjorde du klokken 8 i dag morges: sov.
- Røyker du: neeeei.
- Snuser du: neeeei.
- Hvor er bestevennen(e) din(e): hjemme, håper jeg :P
- Hva slags sokker har du på:LA meg se.. Den ene er Blå me svarte og hvite stiper, men den andre eg hvit med gul hæl og og gul på tærne :P
- Snakker du mye: Kommer ann på hvem jeg er med, og når på døgnet d er. Merkelig nåkk så eg jeg i skikkelig snakkehumør sånn 4 om morningen :P
- Hva er msn nicket ditt: - Bekaaah ;D
- Er du sjenert: Ikke med nære venner, meeen vanligvis JA.
- Har du noen gang vært på elgjakt: neeeei.
- Hvor mange barn vil du ha: 2. Tvillinger :D
- Har du gått i butikken i pysjen: jupp
- Bruker du briller/linser: nope
- Har du hatt vannkopper:Jadda
- Har du gått over veien på rødt lys: Ganske ofte faktisk
- Hva synes du om sosser: Kan leve med dem. Er ikke stoooor fan.
- Har du noen gang brekt en kroppsdel: neeeei.
- Hvem var den siste du lå i samme seng med: Livi :P
- Hva skal du i morgen?: F-ings skule ..
- Er du perfeksjonist: Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ifra!
- Det første du legger merke til hos det motsatte kjønn: Hår og ansikt
- Øyenfarge: blå.
- Har du drukna en fisk: eh .. neeeei...
- Har du hvite vegger på soverommet ditt: Ikke på noen av rommene mine faktisk :P
- Hvordan ser hårstrikkene dine ut: Atm. så er den hvit, men di pleier å være svarte.
- Når våknet du i dag: Halv 10 pga. min lillesøster våknet, så står Tone(stemor) og pappa opp å går rundt å snakke høyt å leker med Aimee ..-_-
- Hvem sitter du ved siden av på skolen: Cathrine :D
- Hvem var den siste du fikk/ga en klem av/til: Lien
- Hva får deg til å bli glad: Humoren til håbe og ålgård gjengane mine :D!! Gjengane sin humor FTW! :DD
- Liker du noen akkurat nå: Ganske usikker
- Er du fornøyd med livet ditt: Yeeesh

1 kommentar: