torsdag 7. mai 2009

Money and Sex

En dag gikk jeg å tenkte for meg selv.
ALT kommer ned til penger å sex.
Du jobber hardt på skolen får å få en bra jobb å få alle di fine tingene du alltid har ønsket deg, og med deg trenger du penger.
Så er det sex. D er døds mange forholdt som går i oppløsning får di har ikke sex. For eksempel i ekteskap. Når folk snakker om hvor dårlig ekteskapet har gått så nevner di alltid at di ikke har hatt sex på maange måneder. Ander folk slår opp får di får ikke *tid* til hverandre. Aka dama er ikke klar for sex, men typen vil å hvis d ikke går, wups der røk det forholdet.

So basicly. Til slutt kommer alt ned til penger å sex.

5 kommentarer:

  1. Du e meg ein liden filosof du Bekah! :O

    SvarSlett
  2. Ikkje alle guttar e sånn då :)

    SvarSlett
  3. haha, du e meg ei fine ei!

    SvarSlett
  4. Gluping, du! :D Eg trodde eg kommenterte tidligere og?

    SvarSlett