fredag 8. mai 2009

I cant stand the rain agains the window

Jada. Endelig ferdig med bokmål eksamen.
Den gikk helt greit. får sikkert 3+ eller noe. Forventer ikke noe bedre enn d.
Så kommer nynorsk tentamen på mandag, så skal vi ha 1200 meteren + naturfagsprøve på samme dag. I samme time ! Jeg MÅ ta denne naturfagsprøven. Jeg vet den er valgfri, men må prøve å få litt bedre karakterer i alle fag, og d vil si gym også. Jeg er ikke den som jobber så enormt mye så jeg hadde 4 i gym (strange enough) meeen nå holder jeg på å gå ned til 3 å d kan jeg bare ikke. Why me?

And then it hit me. Wher the hell has the Sun gone?!
Vi som hadde dritfine solfulte dager. Hvor ble de av?
Jeg blir mer deppa når det er sånn vær som dette. Ikk at jeg sitter å griner her hjemme får at d regner, for d må jo regne avogtil, meen d er så trist vær, å då er jeg ikke like glad å opplagt på en måte på dagene, vil bare hjem å sove, å er ikke like glad hele tiden.

Jeg leverte inn det greiene om *Min Forfatter*. Vi skulle egentlig ha en norsk en, men jeg har ikke lest noen norske bøker av norske forfattere. Så gjett hvem jeg valgte. Hvis dere gjettet Stephenie Meyer så har dere rett :D (Y) Det er dama som har skrevet Twilight serien (jeg elsker henne for det!) Tror jeg var den eneste som faktisk tok en utenlands forfatter, men jeg spurte læreren min om jeg kunne og han sa at det var greit. Egentlig skal vi ikke levere det inn før i neste uke, og vi fikk det i sist uke, meeeen jeg ble så hypp på å gjøre det ferdig så jeg leverte det inn igår, å jeg viste litt av det til Birk (læreren min) og han virket fornøyd :D Så jeg håper jeg får en ok karakter på den.

Men nå gidder jeg ikke å blogge mer.

- Bekaah

1 kommentar:

  1. ja skjedde me dt fina vere ? :|
    drid me regn -_-

    håpe eksamen idag jekk fint :D
    eg åg hadde bokmål idag ;)
    nynorsk på mandag. jess ;p

    - masse lykke te då me siste eksamen :D
    dt går nok heilt fint :)

    SvarSlett