fredag 15. mai 2009

Wææ! Everything STOP! Its going too fast!

Det er helt merkelig! Alt går så alt for fort for tiden. Jeg blir gal. Jeg er ikke klar til å forlate klassen min. Jeg mener det. Det er seriøst den desidert RÅESTE klassen noen sinne. Vi har den RÅESTE læreren! xD Birk er drit kul. ^^ å jeg kommer aldri til å få en så bra klasse som jeg har nå. Der er helt rart, får først Nå i 10ende begynner jeg å bli kjent med alle i klassen. Jeg vet hvem jeg ikke liker, noe som gjelder bare sånn 1 person, og hun vet godt hvem hun er. Og alle andre er DRIT kule (Y) :D
Guttene i klassen min er egentlig megakule :P å først nå begynner jeg å bli kjent med Alice, hun er Suuuperkul! :D

Så ja. Det jeg ville frem til er at jeg syns alt begynner å gå så alt for fort.

Suns du tider går for fort? Kommer du til å savne klassen din eller gleder du deg til å komme deg vekk fra den?

Det er utfodringen min til deg som leser dette. Lag et innlegg om hva du suns om å forlate klassen din. Og hva du suns om den.

Love your

- Bekaah

2 kommentarer:

  1. tiå går alt for fort ! ;o

    eg komme te å savna klassen min, ikkje tvil om dt.
    Utrolig mange gode og vonde minner me den klassen der ja. ♥

    SvarSlett
  2. alice er best<3 og du er heldig som har en super klasse!:)

    SvarSlett