fredag 19. juni 2009

10d. I love you!

Seriøst. Jeg klarer ikke helt å få d inn at jeg ike kommer til å gå i klasse med NOEN a dem :O For alle går på forsjellige skoler, og d blir på en måte ikke d samme om jeg bare ringer til Roald og bare, Heeei. Ska eg ver me deg? :) .. Tror d hadde blitt liiit rart.:P
Aaand. Jeg har ikke forstått før nå, hvor glad jeg egentlig er i klassen min. Di var liksom som en stor vennegjeng for meg. Jeg er så utrolig gla i alle dem.
Jeg har lyst til å samle alle i klassen et sted, eller for di som faktisk var glad i klassen og brydde seg om den, bare samle alle et sted sånn at jeg kan bare klemme dem skikkelig en siste gang. Hadde ikke gjort meg noe (a) :D

Avslutningen igår gikk greit. Jeg sang med Livi, noe som var kjempe skummelt! Men det var noe bøgga med mikrofonen så di hørte meg nesten ikke, så d gjorde ikke så mye :P
Det var kjekt å se på dem som underholdte :P Dansing og greier (Y)
Etter underholdningen gikk vi opp i klasserommet og birk holdt en liten tale om klassen vår. Han sa var var ikke den beste klassen, som i skoleflinke og sånn, men vi var den kuleste klassen og den klassen hadde hadde sluppet mest innpå seg. Vi var faktisk den første klassen som noen gang har fått lov til å være med ham hjem. Han inviterte oss på boller og saft :p haha, så søtt! ^^
Det var litt vanskelig å hold seg fra å grine, men jeg klarte d. d var så søtt når Susanna begynte å grine. Hun griner vanligvis aaaldri! men når hun gren igår var d bare så søtt :P Men når jeg la merke til at hun gråt, tror jeg at jeg sa d litt høyt, får hun var så flau får alle så på henne (unskjuld) :P
Så ja, avslutningen gikk ganske greit. Men d var noen som kunne spart seg fra å åpne kjeften.

Så gikk vi til perla etterpå var veldig koselig. og JA vi adde d MYE kjekkere enn C-klassen som satt borte ved et annet tre :P `Cauce we are fuckin´ Awesome!
Men d ble litt kalt, så vi stakk opp til Maggy. Der bare satt vi ute og snakka. Ganske koselig.
Så jeg gikk med noen av guttene når klokka var halv 1. Snakka litt med Martin og Quange(Martin R. for dem som ikke vet d :P) og snakka litt med Kjetil ;D

Men en ting jeg ikke sjønner. Hvorfor tenkte jeg ikke på det før. Hvorfor prøvde jeg ikke å bli kjent med noen i klassen før. Hvorfor ikke før 10ende? D irriterer meg! For d var først NÅ i 10ende at jeg ble skikkelig venner med alle i klassen.
But but(haha) vet d ble et litt langt og kjedelig inlegg, men det jeg ville frar til var bare at jeg kommet til å savne alle utrolig mye og jeg er veldig glad i dere ! ^^
Love you guys <3

- Bekaah

1 kommentar:

  1. jeg skjønner hvordan du har det. Jeg har der
    t helt likt selv ._. jeg ELSKERRR klassen min, OG læreren min

    SvarSlett