søndag 28. juni 2009

Canada is Phun!

Canada is fun. Vell, helt til du blir syk..
Yeah. Jeg er syk. Vondt i hele kroppen, tett i nesen, vondt i hode. Har tatt 2 paraceter(?) for en stund sidn, men kjenes ikke ut som om di har kjempe lyst til å virke.
Så jeg harvært dårlig sidn jeg sto opp. Prøvde å sove mange ganger, men jeg er så kul at jeg klarer ikke å sove på dagen. Jeg kan ha vært oppe kjempe lenge på natten pga jeg har vært syk eller noe sånn, men klarer aldri å få meg selv t å sove om dagen.
Og så fikk jeg vite at vi skal til St. Andrews imorgen. Først trodde jeg at vi skulle til St. John, men nei Grampy Bond aka farfar, var ikke i der. Så nå frister det ikke i det hele tatt å reise imorgen.
Fordiii:
1. Jeg kjenner ham nesten ikke. Har bare truffet ham to ganger, å hver gang vi treffer ham ser d ikke ut som han bryr seg særlig.
2. Vi må kjøre i over 2 timer. Vanligvis ville d ikke vært et problem, men jeg er syk så d blir kjeeedelig.
3. Ja, som jeg sa, jeg er syk.
Men pappa har jo selvfølgelig lyst til å besøke faren sin, får han er vist litt dårlig fortiden, så er vi ikke her så ofte, så da får jeg bare leve med d. Jeg overlever ;D


Jeg har enda ikke blirr vandt til tidsskiftet. Klokka her i Moncton er 5 timer senere enn den norske tiden. Så nå er klokka kvart over 9 i Moncton og klokka er kvart over 2 i norge om natten. Her har d jo såvidt blitt kveld. Så jeg har vært veldig trøtt, denne uka.

And yeaaah. Jeg tenkte når jeg orker og får tid at jeg skulle legge ut bilder av alle solbrillene, og tingene jeg har kjøpt. Veeeldig fornøyd me tingene.Uten om to av solbrillene da.. Jeg suns di va kule, heeelt til jeg så hvor mange andre kule solbriller di hadde (A) så ja, jeg har nå 8 par med solbriller. men 2 av dem skal jeg gi til Lien, og 2 av dem liker jeg bare ikke (A)så på 1 dag brukte jeg over 2 hundre dollar(canadiske)på onsdag og da kjøpte jeg 6 solbriller, 2 bukser, 1 coffee frappuccino, 2 belter, 1 plakat, et blad, 2 cder, så eeegentlig har jeg gjort et godt kjøp :P

På fredag fikk jeg brukte jeg nesten 60 dollar. Jeg kjøpte en SUPERDUPERAWESOME hello kitty pengetaske :D å et par med solbriller, og 5 par med sokker til meg og Sarah (Y)
Jeg glemte jo selvfølgelig å pakke sokker å Sarah hadde kjøpt 7 pår nye som hun hadde med seg, så jeg kjøpte 5 par sokker får 10 dollar (Y) Uuuuyeaah.

Men det som er kult med Canada, er at nesten alt er sånn ta to belter og betal 25 dollar, eller ta 3 solbriller og betal 15 dollar(når et par koster 11 dollar)
å d er litt cewlt(haha) ;D

Aaaand. Jeg har tenkt å ta bilder av alle tinga jeg har kjøpt :D Wuuhuuuu (Y) SO Yeah.

- Bekaah

1 kommentar:

  1. Niiice :D Eg misunne deg :/
    Du må legga ud bildene snart :)

    Men god bedring ! Håpe du blir frisk ;)

    SvarSlett