tirsdag 9. juni 2009

Samfunn FTW! (Y) :D

Yaaaay! Jeg kom opp i Samfunn :D:D
Jeg la ikke merke til det før idag hvor mye jeg egentlig grua meg til å komme opp i muntlig eksamen. Halve klassen kom opp i Samfunn og andre halvdelen kom opp i Matte. DAMN jeg suns synn på noen av dem!
Så Alice og jeg har jobbet i heeele dag ( nesten (A) )
Hovedtemaet var Tellus - Du store verden. Der skulle vi finne ting om elver, øyer, is, folk, klima, og mye annet som jeg ikke husker, og Hovedtemaet vårt ble HAV. og dr vi kunne velge selv valgte vi Folk og Flytting.
D går egentlig veldig greit. Vi er nesten ferdige, må ha litt til, men så skal vi bare øve tror jeg, vi får spørr Birk om hva mer vi egentlig trenger.

Er litt sur. gidder ikke å skrive om det her.
Hvis du vil vite om d så kan du bare spørr på msn, eller facebook eller noe sånn.

- Bekaah

1 kommentar: