torsdag 11. juni 2009

Im feeling in the mood for something dangerous

Hva hadde dere gjort, hadde dere hatt en helt konge dag, å du trodde alt var helt fint, men så får du vite at noe du har drømt om i over 4 år aldri kommer til å skje?
Det var nettopp en sånn dag jeg hadde idag.
Vi hadde eksamen idag.
Alice og jeg hadde øvd kjempe mye, og alt gikk kjempe fint, på fremføringen også, vi hadde glemt lpitt, men vi var der inne i 30 minutter. Så når vi kom inn sa sensor at vi hadde eg kjempe bra fremføring, og di spurte om vi var nervøse, får vi hadde tydeligvis klart å skjule det kjempe bra, så sa sensor: Derfor har jeg gidd dere 4-er begge to.
(!) Jeg ble helt knust! Det er langt ifra dårlig, men det var ikke bra nåkk. Men seriøst, hander sensor spurte om di vanskeligste spørsmålene.
Vi hadde sakt liksom litt om hav og og fjell og mange forskjellige ting, men Hav var hovedtemaet, så med fjell og det andre hadde vi bare funnet sånne rekorder og sånn, så spurte sensor oss: Hva har et fjell og si for jorda. WTF? Hva har fjell og elver med verden og gjøre? Hvordan skal jeg vite d? Ingen av oss visste det, og alle andre som også hadde ham som sensor sa at han var merkelig og gidde drit vanskelige spørsmål..
SÅ jeg har 3,7 i snitt å d er ikke dårlig, til å være meg, men det er for dårlig for lundehaugen..=/
Jeg er jo ennå ikke helt sikker på om jeg ikke kommer inn, men jeg vedder på at jeg ikke gjør d.
So. Jeg var sur hele dagen og klarte ikke å bli i bedre humør før jeg hørte på denne sangen.Seriøst. Its like Therapy. Jeg ble glad me en gang etterpå. Det var helt merkelig, men Gudd :D

Where The Lines Overlap - Paramore





WHERE THE LINES OVERLAP

Give me attention
I need it now
Too much distance
To measure it out
Out loud
Tracing patterns across a personal map
And making pictures where the lines overlap

No one is as lucky as us
We’re not at the end but oh we already won
No one is as lucky as us

Call me over
Tell me how you got so far
Never making a single sound
I’m not used to it but I can learn
Nothing to it
I’ve never been happier

No one is as lucky as us
We’re not at the end but oh we already won
No one is as lucky as us

Now I’ve got a feeling if I sang this loud enough you would sing it back to me

No one is as lucky as us
We’re not at the end but oh we already won
No one is as lucky as us

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar